جلسه دفاع از پایان نامه محمد رضا ناصره زاده دانشجوی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش مدیریت مالی) با حضور اساتید از جمله دکتر مولوی، دکتر ترکمانی(اساتید داور) و دکتر معینی(استاد راهنما) ظهر امروز در سالن جلسات موسسه آموزش عالی طلوع مهر برگزار شد.
ناصره زاده در دفاع از پایان نامه گفت: وفاداری مشتریان به فروشنده ها کلیدی ترین سرمایه شرکت های پخش محسوب می شود از این رو در این پژوهش به بررسی علل وفاداری مشتریان (سوپر مارکت ها) به فروشنده ( بنکداری ها) پرداخته شده است.
وی افزود: اين تحقيق ازلحاظ هدف کاربردي و ازلحاظ روش تحقيق از نوع توصيفي می باشد و از نوع کیفی می باشد و جامعه آماری پژوهش شامل تمام فروشندگان سوپر مارکت های شهر قم و نمونه آماری 18 نفر از فروشندگان سوپر مارکت ها می باشد که به صورت قضاوتی انتخاب گردید.
دانشجوی ارشد رشته مدیریت بازرگانی در پایان تصریح کرد: ابزار گرد آوری اطلاعات در این پژوهش مصاحبه نیمه ساختار یافته و جهت تحلیل داده ها از تحلیل تم استفاده شده است.