اطلاعیه انتخاب واحد نیمسال اول 94-93

بر اساس تقویم دانشگاهی، زمان انتخاب واحد بر اساس جدول ذیل می باشد.

رشته تحصیلی

زمان شروع

زمان پایان

مدیریت بازرگانی

93/06/08

93/06/09

مدیریت دولتی و بیمه

93/06/09

93/06/10

حسابداری پیوسته و ناپیوسته

93/06/10

93/06/11

مدیریت فرهنگی و
حقوق (کارشناسی و کارشناسی ارشد)

93/06/12

93/06/13

 

 

تذکر: دانشجویان صرفاً در مدت تعیین شده می توانند اقدام به ثبت نام نمایند و در غیر این صورت مسئولیت عواقب بعدی به عهده دانشجو بوده و با وی برابر با ماده 3 آیین نامه آموزشی دوره های کاردانی و کارشناسی مصوب سال 1376 رفتار خواهد شد.

متن ماده3: دانشجو موظف است در هر نیمسال، در زمانی که دانشگاه اعلام می کند، برای ادامه تحصیل و انتخاب واحد به اداره آموزش مراجعه کند. عدم مراجعه دانشجو برای نام نویسی بدون اطلاع و عذر موجه، در یک نیمسال، بمنزله انصراف از تحصیل است. در صورت تأخیر و یا عذر موجه، حق انتخاب واحد و ادامه تحصیل را در آن نیمسال ندارد. ولی آن نیمسال جزو مدت مجاز تحصیل وی محسوب می شود.

تبصره: دانشجو موظف است عذر موجه خود را در خودداری از نام نویسی، با دلایل مستند، بطور مکتوب در اولین ماه بعد از آغاز هر نیمسال تحصیلی، به اداره آموزش دانشگاه اطلاع دهد.

2- توصیه می گردد انتخاب واحد در همان روزهای اولیه صورت گیرد تا در صورت بروز مشکل، فرصت کافی برای پیگیری و رفع آن وجود داشته باشد. بدیهی است در صورتی که پیگیری امور مربوط به انتخاب واحد در روزهای پایانی بازه صورت پذیرد و به هر دلیل مشکلی در پایان مهلت تعیین شده ایجاد شود، مسئولیت آن به عهده شخص دانشجو می باشد.

تذکر : رفع مشکلات در خارج از زمان انتخاب واحد امکان پذیر نبوده و مسئولیت عدم مراجعه به عهده شخص دانشجو می باشد.

3- فعال شدن کاربری هر دانشجو جهت انتخاب واحد منوط به تسویه مالی با حسابداری و برطرف کردن نقص پرونده تحصیلی می باشد. کلیه دانشجویان محترم در تمامی رشته بایستی ابتدا مبلغ علی الحساب 6000000 ریال (ششصد هزار تومان) را به صورت اینترنتی از طریق درگاه بانک ملت پرداخت نمایند تا مجاز به انتخاب واحد گردند.

(راهنمای پرداخت اینترنتی)

تذکر: مبلغ بدهي و قابل پرداخت در نيمسال جديد در «خبر فوري» به شما اعلام مي شود. « مبلغ پرداختي » در صفحه «پرداخت الکترونيکي امور شهريه » قابل ويرايش مي باشد. لطفا مبلغ بدهي خود در خبر فوري را در مبلغ پرداختي صفحه پرداخت الکترونيکي امور شهريه تايپ نماييد و دکمه « مرحله بعد » را کليک کنيد.

4- لازم است از انتخاب درس هایی که هیچ نوع اطلاعاتی برای آن ها ثبت نشده ( نام استاد، زمان تشکیل کلاس ، تاریخ امتحان و ...) خودداری کنید، بدیهی است مسئولیت هرگونه اشتباه به عهده شخص دانشجو می باشد.

5- دانشجویان رشته های مختلف طبق گروه بندی انجام شده دروس هر گروه را به طور کامل انتخاب نمایند

6- مسئولیت رعایت پیشنیاز، عدم اخذ دروس با تداخل کلاسی، رعایت سقف واحد، اخذ درس از گروه های آموزشی دیگر و به طورکلی: کلیه مواردیکه طبق مقررات وزارت علوم بوده و همچنین از سوی موسسه اعلام شده است به عهده دانشجو می باشد و ضروریست در این موارد شخص دانشجو دقت لازم را داشته و حتی اگر به دلائلی سیستم به او اجازه اخذ درس را داد جهت جلوگیری از مشکلات بعدی از اخذ آن خودداری نماید.
تذکر: با عنایت به نامه مورخ 6/7/88 دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، اخذ بیش از 2 واحد از مجموعه ی دروس معارف اسلامی در هر ترم مجاز نیست. بدیهی است در صورت عدم دقت دانشجو ویا عدم کنترل سیستم، دروس اضافی توسط آموزش حذف می گردد.

7- با توجه به احتمال تغییر جزئی برنامه (تغییر شماره کلاس، تغییر زمان، تغییر استاد و ...) در زمان حذف و اضافه، دانشجو می بایست پس از حذف و اضافه با مراجعه به سامانه جامع آموزش، برنامه نهایی را از«لیست دروس انتخاب شده» مشاهده و پرینت بگیرد.

8- در انتخاب واحد به برنامه امتحانی پايان ترم آن نيز توجه داشته باشيد. بنا بر تصويب شورای آموزشی، امکان انتخاب واحد همزمان دروسی که ساعت درسی آنها و يا ساعت امتحانی آنها تداخل داشته باشد، وجود ندارد. امکان تغيير ساعت و تاريخ امتحان نيز بعد از شروع حذف و اضافه تحت هيچ شرايطی امکانپذير نيست.

9- در صورتیکه جهت ثبت واحدها با مشکلی مواجه شدید، از روز شنبه 8 شهریور لغایت 13 شهریور، با شماره تلفن 37730080  تماس حاصل نمایند . در صورت عدم امکان تماس، مراجعه حضوری در بازه ی زمانی انتخاب واحد به مؤسسه ضروریست. علاوه بر این دانشجویان می توانند از قسمت «ارتباط با مسئولین» درخواست خود را با کارشناس آموزش مطرح کنند.

10- تاریخ شروع ترم جدید از شنبه 22 شهریور می باشد.


توصیه می شود اطلاعیه با دقت مطالعه گردد
از همکاری و حسن توجه شما سپاسگذاریم