جمعه, 31 فروردين 1403

بر اساس تقویم آموزشی مصوب شورای آموزش موسسه، انتخاب واحد در سامانه آموزش، از تاریخ 07/06/1394 لغایت 13/06/1394 فعال می باشد.

 

1-    رعایت تقویم آموزشی برای تمامی دانشجویان الزامیست و یادآوری مي‌گردد، طبق آیين نامه آموزشی مصوب وزارت علوم (که در سايت موسسه موجود است) عدم تکميل مراحل ثبت نام در بازه زمانی اعلام شده، به منزله انصراف از تحصيل است.
2-    توصیه می گردد انتخاب واحد در ابتدای بازه زمانی صورت گیرد تا در صورت بروز مشکل، فرصت کافی برای پیگیری و رفع آن وجود داشته باشد. بدیهی است در صورتی که پیگیری امور مربوط به انتخاب واحد در روزهای پایانی بازه صورت پذیرد و به هر دلیل مشکلی پس از مهلت تعیین شده ایجاد شود، مسئولیت آن به عهده شخص دانشجو می باشد.
3-    آیين نامه های آموزشی در وب سايت موسسه قرار داده شده است و مسئولیت اطلاع از مقررات آموزشی و رعایت آن ها در هنگام انتخاب واحد با دانشجو می باشد و هر زمانی از تحصیل مشخص شود که دانشجو شرایط ادامه تحصیل را نداشته است، موسسه می‌تواند از ادامه تحصیل دانشجو و یا صدور مدرک فارغ التحصیلی وی ممانعت بعمل آورد.
4-    فعال شدن سامانه جهت انتخاب واحد منوط به تسویه مالی و رفع نقص پرونده تحصیلی می باشد.
5-    جهت انتخاب واحد ابتدا بایستی از طریق درگاه اینترنتی بانک ملت، مبلغ علی الحساب 000,000,7 ریال (هفتصد هزار تومان) پرداخت نمایید.
6-    دانشجویان مهمان لازم است با معرفی نامه کتبی جهت واحدهای درسی از سوی دانشگاه مربوطه همراه با شناسنامه و کارت دانشجویی و یک قطعه عکس با مراجعه حضوری نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند.
7-    چنانچه پس از اتمام مهلت انتخاب واحد، حد نصاب تشکیل کلاس «حداقل 25 نفر» رعایت نشده باشد، مشخصه درسی یاد شده حذف و یا با مشخصه دیگر ادغام می شود.
8-    تعداد واحد قابل اخذ حداقل 12 و حداکثر 20 واحد است.
9-    امکان حذف و اضافه فقط برای دانشجویانی میسر می‌شود که در ثبت نام اولیه، حداقل مجاز واحد را اخذ کرده باشند.
10-    توصيه مي شود دانشجويان گرامی در انتخاب واحد نیمسال های مختلف به گونه ای برنامه ريزی نمايند تا در نیمسال آخر با مشکل عدم ارائه دروس مواجه نشوند.
11-    در زمان انتخاب واحد به برنامه امتحانی پايان ترم نيز توجه داشته باشيد. بر اساس مصوبه شورای آموزش، امکان انتخاب واحد همزمان دروسی که ساعت درسی و يا امتحانی آن ها تداخل داشته باشد، وجود ندارد. همچنین بعد از شروع حذف و اضافه، تغيير ساعت و تاريخ امتحان تحت هيچ شرايطی امکانپذير نمی باشد.


12-    دانشجو می بایست پس از اتمام مهلت انتخاب واحد با مراجعه به سامانه جامع آموزش، برنامه نهایی را از«فرم تثبیت انتخاب واحد» مشاهده و پرینت آن را اخذ نماید. بدیهی است ملاک واحدهای درسی اخذ شده، صرفا واحدهایی است که در فرم تثبیت درج گردیده است و صرف حضور در کلاس به منزله انتخاب واحد نخواهد بود.
13-    دانشجویانی که در نیمسال تحصیلی گذشته (نیمسال دوم سال تحصیلی 94-93)، مشروط شده اند (کسب معدل کمتر از 12)، صرفا پس از مراجعه به واحد آموزش و تکمیل فرم مربوطه، می توانند بر اساس آيين‌نامه آموزشي حداکثر 14واحد انتخاب نمایند.
14-    در صورت وجود درس فاقد نمره در کارنامه آموزشی، ضمن اطلاع موضوع به کارشناسان آموزش، در نظر داشته باشید در صورتی که پس از اعلام نمره معدل نیمسال کمتر از 12 شود (وضعیت مشروط) بایستی جهت حذف درس اقدام نمایید، در غیر این صورت واحد آموزش نسبت به حذف دروس اضافی اقدام خواهد نمود.
تذکر1: چنانچه دانشجویی در دوره کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دو نیمسال و در دوره کارشناسی پیوسته سه نیمسال اعم از متوالی یا متناوب مشروط شده باشد، از تحصیل محروم می شود.
تذکر 2: دانشجويان دارای شرایط ذکرشده در بند فوق اخراج آموزشي محسوب شده و می‌توانند به صورت مشروط با دادن تعهد در نیمسال اول سال تحصیلی 95-94 ثبت نام نمایند. لذا سامانه آموزش این دانشجویان مسدود بوده و می‌بایست جهت تکمیل فرم تعهد و انجام اقدامات لازم به منظور باز شدن سامانه آموزش برای انتخاب واحد اینترنتی به اداره خدمات آموزشی مراجعه نمایند. همچنین اين دانشجويان بایستی جهت ثبت نام در سامانه شورای بررسی موارد خاص وزارت علوم به پورتال مربوطه به آدرس اینترنتی http://mad.msrt.gov.ir/EDUS/SCR/SCRAgreement.aspx مراجعه و ضمن ثبت نام، نسبت به دریافت و پرینت کد رهگیری و رسید پرداخت وجه اقدام نموده و جهت تعيين تکليف و تکمیل فرم کمیسیون موارد خاص به واحد آموزش موسسه مراجعه نمايند. در صورتی که کمیسیون موارد خاص استانی با ادامه تحصیل دانشجوی اخراجی مخالفت کند، ثبت نام و انتخاب واحد دانشجو در نیمسال مذکور ملغی شده و مسئولیت هرگونه اتلاف وقت و هزینه مالی بر عهده دانشجو بوده و دانشجو حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت. لازم به ذکر است ارسال پرونده دانشجو به کمیسیون موارد خاص فقط با صلاحدید شورای آموزشی موسسه صورت می‌گیرد.
15-    حضور در جلسات درس الزامی بوده و در صورت غیبت بیش از 16/3، نمره صفر برای درس منظور می گردد و صرفا در صورت ارائه مستندات و تایید شورای آموزش موسسه، وضعیت نمره بی تاثیر خواهد شد.
16-    چنانچه ثبت نام و انتخاب واحد از سوی دانشجوی متقاضی صورت پذیرد و پس از شروع کلاس ها دانشجو منصرف گردد، شهریه واریزی (ثابت و متغییر) مسترد نخواهد شد.
17-    در صورتیکه جهت ثبت واحدها با مشکلی مواجه شدید، در بازه زمانی انتخاب واحد (بر اساس تقویم آموزشی) از ساعت 9:30 الی 13:30، با شماره تلفن 32810008 تماس حاصل نمایید. در صورت عدم امکان تماس، مراجعه حضوری در بازه زمانی انتخاب واحد به مؤسسه ضروریست.

   

    

دورنگار:
 025-33555610 (داخلی 100)

رایانامه:
info@tolouemehr.ac.ir

صندوق پستی:
371853814

واحد برادران:
قم، پردیسان، بلوار دانشگاه،
بلوار شهروند شمالی

کد پستی: 3749113362
تلفن: 33555610-025 - داخلی 1

 

دفتر مهارت افزایی و مرکز مشاوره طلوع مهر:
قم، بلوار امین،کوچه شماره یک،
مرکز مشاوره طلوع مهر

لوکیشن نشان
تلفن: 33555610-025 - داخلی 501 و 503
025-32614070

 

واحد خواهران:
قم، خیابان شهید فاطمی(دورشهر)
نبش میدان رسالت
کدپستی: 63117-37156
تلفن: 33555610-025 - داخلی 2

طراحی و پیاده سازی : گروه نرم افزاری دیما

Template Design:Dima Group