اطلاعیههایآموزش
- زیر مجموعه: اخبار و اطلاعیه ها
- دسته: اطلاعیههایآموزش
- بازدید: 5119
لیست دروس انتخاب واحد خواهران(PDF)
- زیر مجموعه: اخبار و اطلاعیه ها
- دسته: اطلاعیههایآموزش
- بازدید: 3672
اطلاعیه انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی 96-1395
بر اساس تقویم آموزشی مصوب شورای آموزش موسسه، انتخاب واحد در سامانه آموزش، از تاریخ 1395/06/01 لغایت 1395/06/11 فعال می باشد.
1- رعایت تقویم آموزشی برای تمامی دانشجویان الزامیست و یادآوری ميگردد، طبق آیين نامه آموزشی مصوب وزارت علوم (مندرج در وب سايت موسسه) عدم تکميل مراحل ثبت نام در بازه زمانی اعلام شده، به منزله انصراف از تحصيل است.
2- توصیه می گردد انتخاب واحد در ابتدای بازه زمانی صورت گیرد تا در صورت بروز مشکل، فرصت کافی برای پیگیری و رفع آن وجود داشته باشد. بدیهی است در صورتی که پیگیری امور مربوط به انتخاب واحد در روزهای پایانی بازه صورت پذیرد و به هر دلیل مشکلی پس از مهلت تعیین شده ایجاد شود، مسئولیت آن به عهده شخص دانشجو می باشد.
3- آیين نامه های آموزشی در وب سايت موسسه قرار داده شده است و مسئولیت اطلاع از مقررات آموزشی و رعایت آن ها در هنگام انتخاب واحد با دانشجو می باشد و هر زمانی از تحصیل مشخص شود که دانشجو شرایط ادامه تحصیل را نداشته است، موسسه میتواند از ادامه تحصیل دانشجو و یا صدور مدرک فارغ التحصیلی وی ممانعت بعمل آورد.
4- فعال شدن سامانه جهت انتخاب واحد منوط به تسویه مالی و رفع نقص پرونده تحصیلی می باشد.
5- در صورت اتمام مدت مجاز تحصیل (دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته 2سال و در دوره های کارشناسی پیوسته 4سال)، جهت بررسی مورد در شورای آموزش موسسه، قبل از شروع انتخاب واحد به واحد آموزش مراجعه نمایید.
6- جهت انتخاب واحد ابتدا بایستی، مبلغ علی الحساب ( 7,000,000 ریال برای دانشجویان کارشناسی و 10,000,000 ریال) از طریق درگاه اینترنتی بانک ملت پرداخت نمایید.
7- دانشجویان مهمان لازم است با معرفی نامه کتبی جهت واحدهای درسی از سوی دانشگاه مربوطه همراه با شناسنامه و کارت دانشجویی و یک قطعه عکس با مراجعه حضوری نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند.
8- چنانچه پس از اتمام مهلت انتخاب واحد، حد نصاب تشکیل کلاس «حداقل 25 نفر» رعایت نشده باشد، مشخصه درسی یادشده حذف و یا با مشخصه دیگر ادغام می شود.
9- تعداد واحد قابل اخذ حداقل 12 و حداکثر 20 واحد است.
10- به دانشجویان نیمسال آخر یادآور می گردد جهت فراغت از تحصیل، گذراندن حداقل 68 واحد درسی طبق برنامه درسی الزامیست.
11- امکان حذف و اضافه فقط برای دانشجویانی میسر میشود که در ثبت نام اولیه، حداقل مجاز واحد را اخذ کرده باشند.
12- توصيه مي شود دانشجويان گرامی در انتخاب واحد نیمسال های مختلف به گونه ای برنامه ريزی نمايند تا در نیمسال آخر با مشکل عدم ارائه دروس مواجه نشوند.
13- در زمان انتخاب واحد به برنامه امتحانی پايان ترم نيز توجه داشته باشيد. بر اساس مصوبه شورای آموزش، امکان انتخاب واحد همزمان دروسی که ساعت درسی و يا امتحانی آن ها تداخل داشته باشد، وجود ندارد. همچنین بعد از شروع حذف و اضافه، تغيير ساعت و تاريخ امتحان تحت هيچ شرايطی امکانپذير نمی باشد.
14- دانشجو می بایست پس از اتمام مهلت انتخاب واحد با مراجعه به سامانه جامع آموزش، برنامه نهایی را از «فرم تثبیت انتخاب واحد» مشاهده و پرینت آن را اخذ نماید. بدیهی است ملاک واحدهای درسی اخذ شده، صرفا واحدهایی است که در فرم تثبیت درج گردیده است و صرف حضور در کلاس به منزله انتخاب واحد نخواهد بود.
15- دانشجویانی که در نیمسال تحصیلی گذشته (نیمسال دوم سال تحصیلی 94-93)، مشروط شده اند (کسب معدل کمتر از 12)، صرفا پس از مراجعه به واحد آموزش و تکمیل فرم مربوطه، می توانند بر اساس آييننامه آموزشي حداکثر 14واحد انتخاب نمایند.
16- در صورت وجود درس فاقد نمره در کارنامه آموزشی، ضمن اطلاع موضوع به کارشناسان آموزش، در نظر داشته باشید در صورتی که پس از اعلام نمره معدل نیمسال کمتر از 12 شود (وضعیت مشروط) بایستی جهت حذف درس اقدام نمایید، در غیر این صورت واحد آموزش نسبت به حذف دروس اضافی اقدام خواهد نمود.
تذکر1: چنانچه دانشجویی در دوره کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دو نیمسال و در دوره کارشناسی پیوسته سه نیمسال اعم از متوالی یا متناوب مشروط شده باشد، از تحصیل محروم می شود.
تذکر 2: دانشجويان دارای شرایط ذکرشده در بند فوق اخراج آموزشي محسوب شده و میتوانند به صورت مشروط با دادن تعهد در نیمسال اول سال تحصیلی 95-94 ثبت نام نمایند. لذا سامانه آموزش این دانشجویان مسدود بوده و میبایست جهت تکمیل فرم تعهد و انجام اقدامات لازم به منظور باز شدن سامانه آموزش برای انتخاب واحد اینترنتی به اداره خدمات آموزشی مراجعه نمایند. همچنین اين دانشجويان بایستی جهت ثبت نام در سامانه شورای بررسی موارد خاص وزارت علوم به پورتال مربوطه به آدرس اینترنتی<کلیک کنید> مراجعه و ضمن ثبت نام، نسبت به دریافت و پرینت کد رهگیری و رسید پرداخت وجه اقدام نموده و جهت تعيين تکليف و تکمیل فرم کمیسیون موارد خاص به واحد آموزش موسسه مراجعه نمايند. در صورتی که کمیسیون موارد خاص استانی با ادامه تحصیل دانشجوی اخراجی مخالفت کند، ثبت نام و انتخاب واحد دانشجو در نیمسال مذکور ملغی شده و مسئولیت هرگونه اتلاف وقت و هزینه مالی بر عهده دانشجو بوده و دانشجو حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت. لازم به ذکر است ارسال پرونده دانشجو به کمیسیون موارد خاص فقط با صلاحدید شورای آموزشی موسسه صورت میگیرد
17- حضور در جلسات درس الزامی بوده و در صورت غیبت بیش از 3/16، نمره صفر برای درس منظور می گردد و صرفا در صورت ارائه مستندات و تایید شورای آموزش موسسه، وضعیت نمره بی تاثیر خواهد شد.
18- چنانچه ثبت نام و انتخاب واحد از سوی دانشجوی متقاضی صورت پذیرد و پس از شروع کلاس ها دانشجو منصرف گردد، شهریه واریزی (ثابت و متغییر) مسترد نخواهد شد.
19- در صورتیکه جهت ثبت واحدها با مشکلی مواجه شدید، در بازه زمانی انتخاب واحد (بر اساس تقویم آموزشی) از ساعت 9:30 الی 13:30، با شماره تلفن 32810008 تماس حاصل نمایید. در صورت عدم امکان تماس، مراجعه حضوری در بازه زمانی انتخاب واحد به مؤسسه ضروریست.
- زیر مجموعه: اخبار و اطلاعیه ها
- دسته: اطلاعیههایآموزش
- بازدید: 3859
اطلاعیه جدید استفاده از امتیاز سهمیه رتبه اول جهت تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد
قابل توجه دانشجویان محترم که حائز شرایط زیر می باشند :
1- فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ناپیوسته از تاریخ 94/4/1 لغایت 95/4/31
2- رتبه اول رشته - ورودی
3- اتمام دروس حداکثر در 4 ترم تحصیلی (ترم تابستان جزو حداکثر سنوات تحصیلی محسوب نمی گردد)
4- اتمام دوره تحصیل کلیه دانشجویان هم رشته و هم ورودی تا 95/4/31
5- شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال 95 و اخذ مجوز انتخاب رشته
6- انجام فرآیند انتخاب رشته تحصیلی
دانشجویان فوق می توانند پس از تکمیل فرم ذیل و تحویل آن به موسسه حداکثر تا تاریخ 95/5/11 از امتیاز سهمیه رتبه اول بهره مند شوند.
تـذکـر: آن دسته از دانشجویان رتبه اول که تا تاریخ 95/4/31 فارغ التحصیل نشده اند(در صورت دارا بودن سایر شرایط) می توانند از سهمیه فوق برای
آزمون کارشناسی ارشد سال 96 استفاده نمایند.
- زیر مجموعه: اخبار و اطلاعیه ها
- دسته: اطلاعیههایآموزش
- بازدید: 3727
اعطای جایزههای تحصيلی به دانشجويان برتر استان قم
بنياد ملّی نخبگان در راستای اجرای آييننامه «اعطای جايزههای تحصيلی به دانشجويان صاحب استعداد برتر» تسهيلات ويژهای را در قالب چهار جايزه آموزش، پژوهش، فنّاوری و فرهنگ از قبيل راتبه دانشجويی ، اعتبار آموزشياری ، اعتبار پژوهشياری، اعتبار فنياری ، اعتبار توانمندی آموزشی ، اعتبار ارتباطات علمی ، اعتبار توانمندی كارآفرينی و ... به دانشجويان صاحب استعداد برتر دانشگاهها و پژوهشگاههای استان قم اعطا میكند.
الف- شرایط ثبت نام کنندگان
دانشجويان دورههای كارشناسی، كارشناسیارشد ، دکتری حرفهای، دكتری تخصصی همۀ رشتهها و دورههای تخصص و فوقتخصص رشتههای علوم پزشکی كه در سالهای مجاز تحصيل در يكی از دانشگاهها، پژوهشگاهها يا مراكز آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقيقات و فنّاوری يا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی استان قم تحصيل میكنند میتوانند در این فراخوان شرکت نمایند.
تذکر: سنوات مجاز برای دانشجويان مقطع كارشناسی چهار سال، مقطع كارشناسی ارشد دو سال، دانشجویان مقطع دكتری حرفهای هفت سال، دانشجويان مقاطع تخصص و دكتری تخصصی چهار و نيم سال و دانشجویان دورههای فوق تخصص علوم پزشکی سه سال است
ب- معیارهای انتخاب دانشجویان
1- پس از ثبت نام و بارگذاری کامل اطلاعات در سامانه اطلاعاتی بنياد (soraya.bmn.ir) توسط دانشجویان متقاضی، امتیاز هریک براساس مجموعه امتیازات حاصل از فعاليتهای نخبگانی (در حوزه آموزشی نظیر معدلهای بالا، در حوزه پژوهشی نظیر چاپ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی، در حوزه فناوری نظیر اختراعات سطح 3 و...)، رتبههای برتر در آزمونهای سراسری (کارشناسی، کارشناسی ارشد و...)، برگزیدگی در جشنوارههای معتبر(خوارزمی، فارابی، رازی، و شیخبهایی....) و برگزیدگی المپیادهای دانشآموزی و دانشجویی محاسبه شده و با حد نصاب لازم (که بر اساس مقطع تحصیلی و سال ورود تعیین میگردد) مقایسه میشود.
2- برترینها، بر اساس کسب بیشترین امتیاز در بین دانشجویانی که حد نصاب را دارند و با اولویت داشتن یکی از افتخارات ذیل انتخاب میگردند:
الف.كسب مدال طلا ، نقره يا برنز در المپيادهای دانشآموزی ملّی و جهانی
ب. كسب رتبه برتر در آزمونهای سراسری ورود به دانشگاههای كشور (رتبههای كشوری زير 1000 ورود به دوره کارشناسی يا دكتری حرفهای در گروههای رياضی و فنی، تجربی، علوم انسانی، هنر يا زبانهای خارجی، رتبههای زير 50 در مجموعه امتحانی در دوره كارشناسی ارشد)
ج. كسب رتبه اول تا سوم در المپيادهای ملّی دانشجويی
د. كسب رتبه برتر در آزمونهای سراسری علوم پزشكی كشور اعم از آزمونهای جامع، پيشكارورزی، دستياری در رشتههای پزشكی، دندانپزشكی و داروسازی و دستياری فوق تخصصی پزشكی
ه. كسب عنوان دانشجوی ممتاز دانشگاهها
و. كسب عنوان دانشجوی نمونه كشوری
ز. برگزيده شدن در جشنوارههای علمی،پژوهشی، فنّاورانه مورد تأييد بنياد
ح. برگزيده شدن در مسابقات قرآنی مورد تأييد بنياد
ط. فعاليتهای هنری يا ادبی برجسته
ی. برگزيده شدن در مسابقههای ملی و جهانی مهارت
ك. ثبت اختراع برگزيده براساس آييننامه شناسايی و پشتيبانی از اختراعهای برگزيده
ج- تذکرات مهم:
1- فرصت نهایی برای تکمیل پرونده و بارگذاری مدارک حداکثر تا 20 تیر ماه 95 از طریق سامانه الکترونیکی ثریا (Soraya.bmn.ir) می باشد.
2- با توجه به اینکه امتیازات دانشجویان به کمک نرمافزار سامانه ثریا محاسبه میگردد لازم است اطلاعات بصورت کامل در سامانه بارگذاری گردد:
- بررسی داشتن حد نصاب لازم و کسب بیشترین امتیاز در بین متقاضیان، بر اساس فعالیتهای نخبگانیِ اعلامیِ متقاضی، توسط این سامانه محاسبه و نتیجۀ آن از طریق سامانه به متقاضی اعلام میشود.
- ثبت اطلاعات ناقص در بعضی موارد (مثلا ثبت نکردن مقالات) منجر به کاهش امتیاز دانشجو میشود.
- در صورتی که اطلاعات مقطع فعلی دانشجو بارگذاری نشده باشد، ممکن است متقاضی در ابتدای بررسی حذف گردد.
3- چنانچه در هر مرحله از بررسی مشخص شود متقاضی اطلاعاتی خلاف واقع را بارگذاری كرده است، متقاضی نهفقط از اين جايزه بلكه از تمامی تسهيلات بنياد محروم میشود و عدم صداقت وی به دستگاههای ذیربط اعلام و به لحاظ حقوقی موضوع پيگيری میشود.
ثبت نام از طريق سامانه اطلاعاتی بنياد و به شكل الكترونيكی و غیر حضوری صورت میپذيرد. در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهام، از کارشناس بنیاد ملی نخبگان جناب آقای مسعودی علوی (37705800 داخلی 266) پیگیری گردد.
آدرس سایت بنیاد نخبگان استان قم: qom.bmn.ir
ثبت نام در سامانه اطلاعاتی بنیاد ملی نخبگان(ثریا)
- زیر مجموعه: اخبار و اطلاعیه ها
- دسته: اطلاعیههایآموزش
- بازدید: 4885
اطلاعیه انتخاب واحد تابستان سال تحصیلی 95-1394
فرایند |
شروع |
پایان |
انتخاب واحد |
95/04/01 |
95/04/06 |
برگزاری کلاس ها |
95/04/12 |
95/05/21 |
برگزاری امتحانات |
95/05/23 |
95/05/28 |
*تمدید مهلت انتخاب واحد(فقط بصورت حضوری): 1395/04/09*
* رعایت تقویم آموزشی فوق برای تمامی دانشجویان الزامیست و تاریخ های اعلام شده به هیچ وجه قابل تغییر نمی باشد.*
1- آیين نامه های آموزشی در وب سايت موسسه قرار داده شده است و مسئولیت اطلاع از مقررات آموزشی و رعایت آن ها در هنگام انتخاب واحد با دانشجو می باشد و هر زمانی از تحصیل مشخص شود که دانشجو شرایط ادامه تحصیل را نداشته است، موسسه میتواند از ادامه تحصیل دانشجو و یا صدور مدرک فارغ التحصیلی وی ممانعت بعمل آورد.
2- فعال شدن سامانه جهت انتخاب واحد ضمن لزوم تسویه بدهی گذشته و رفع نقص پرونده تحصیلی،می باشد. بایستی مبلغ علی الحساب ریال (دویست و پنجاه هزار تومان) از طریق درگاه اینترنتی بانک ملت موجود در سامانه آموزش پرداخت نمایید
3- چنانچه پس از اتمام مهلت انتخاب واحد، حد نصاب تشکیل کلاس «حداقل 25 نفر» رعایت نشده باشد، کلاس یاد شده برگزار نخواهد شد.
4- تعداد واحد درسی مجاز قابل اخذ در نیمسال تابستان حداكثر 6 واحد است. همچنین مسئولیت اخذ دروس با تداخل کلاسی و امتحانی، اخذ درس از گروه های آموزشی دیگر، رعایت پیشنیاز، سقف واحد و سایر قوانین مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا آیین نامه های اعلام شده از سوی موسسه بر عهده دانشجو بوده و ضروریست در این موارد شخص دانشجو دقت لازم را داشته باشد. «حتی در صورت عدم رعایت مفاد فوق در سامانه آموزش، مسئولیت رعایت موارد فوق بر عهده دانشجو است.»
5- با توجه به محدودیت زمانی در نیمسال تابستان، در صورتی که دانشجویی در زمان مقرر اقدام به انتخاب واحد ننماید، تحت هیچ شرایطی پس از شروع کلاس ها، مجاز به انتخاب واحد نخواهد بود.
6- توصیه می گردد انتخاب واحد در ابتدای بازه زمانی صورت گیرد تا در صورت بروز مشکل، فرصت کافی برای پیگیری و رفع آن وجود داشته باشد. بدیهی است در صورتی که پیگیری امور مربوط به انتخاب واحد در روزهای پایانی بازه صورت پذیرد و به هر دلیل مشکلی پس از مهلت تعیین شده ایجاد شود، مسئولیت آن به عهده شخص دانشجو می باشد.
7- حضور در تمامی جلسات درس الزامی بوده و در صورت غیبت، درس حذف خواهد شد.
8- ترم تابستان، حذف و اضافه و ثبت نام با تاخیر ندارد.
9- چنانچه ثبت نام و انتخاب واحد از سوی دانشجوی متقاضی صورت پذیرد و پس از شروع کلاس ها دانشجو منصرف گردد، شهریه واریزی (ثابت و متغییر) مسترد نخواهد شد.
10- دانشجویان مهمان لازم است با معرفی نامه کتبی جهت واحدهای درسی از سوی دانشگاه مربوطه همراه با شناسنامه و کارت دانشجویی و یک قطعه عکس با مراجعه حضوری نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند.
11- دانشجو می بایست پس از اتمام مهلت انتخاب واحد با مراجعه به سامانه جامع آموزش، برنامه نهایی را از«فرم تثبیت انتخاب واحد» مشاهده و پرینت آن را اخذ نماید. بدیهی است ملاک واحدهای درسی اخذ شده، صرفا واحدهایی است که در فرم تثبیت درج گردیده است و صرف حضور در کلاس به منزله انتخاب واحد نخواهد بود.
12- در زمان انتخاب واحد به برنامه امتحانی پايان ترم نيز توجه داشته باشيد. بر اساس مصوبه شورای آموزش، امکان انتخاب واحد همزمان دروسی که ساعت درسی و يا امتحانی آن ها تداخل داشته باشد، وجود ندارد. همچنین بعد از شروع حذف و اضافه، تغيير ساعت و تاريخ امتحان تحت هيچ شرايطی امکانپذير نمی باشد.
13- در صورتیکه جهت ثبت واحدها با مشکلی مواجه شدید، در بازه زمانی انتخاب واحد (بر اساس تقویم آموزشی) از ساعت 9:30 الی 13:30، با شماره تلفن 32810008 تماس حاصل نمایید. در صورت عدم امکان تماس، مراجعه حضوری در بازه زمانی انتخاب واحد به مؤسسه ضروریست.
دروس قابل ارائه در تابستان 1395 |
||||
رشته- ورودی |
عنوان درس |
تعداد واحد |
||
مدیریت امور فرهنگی |
انقلاب اسلامی |
2 |
||
نظریه های جامعه شناسی |
2 |
|||
دولت و فرهنگ |
2 |
|||
مدیریت امور فرهنگی |
نظریه های جامعه شناسی |
2 |
||
دولت و فرهنگ |
2 |
|||
ورزش |
1 |
|||
کارورزی 2 |
1 |
|||
مدیریت بازرگانی |
انقلاب اسلامی |
2 |
||
بازاریابی بین المللی |
2 |
|||
سمینار در مسائل بازاریابی |
2 |
|||
مدیریت دولتی |
تحقیق در عملیات 1 |
3 |
||
روابط کار در سازمان |
3 |
|||
مدیریت بازگانی /دولتی |
روش تحقیق |
3 |
||
زبان تخصصی |
2 |
|||
ورزش |
1 |
|||
مدیریت دولتی |
تحقیق در عملیات 2 |
3 |
||
مدیرت توسعه |
3 |
|||
انقلاب اسلامی |
2 |
|||
کارآموزی |
2 |
|||
پروژه |
2 |
|||
حقوق |
تاریخ اسلام |
2 |
||
حقوق بین الملل عمومی 2 |
2 |
|||
حقوق تجارت 4 |
2 |
|||
حقوق |
تاریخ اسلام |
2 |
||
حقوق تجارت 4 |
2 |
|||
حقوق جزای اختصاصی 2 |
2 |
|||
حقوق 932 |
حقوق جزای اختصاصی 2 |
2 |
||
حقوق تجارت 4 |
2 |
|||
کاروزی |
2 |
|||
حقوق بین الملل خصوصی 2 |
2 |
|||
حقوق |
حقوق بین الملل عمومی 2 |
2 |
||
پزشکی قانونی |
2 |
|||
کارورزی |
2 |
|||
حقوق جزای اختصاصی 3 |
2 |
|||
مدیرت بیمه |
تحقیق در عملیات 2 |
3 |
||
کاروزی |
2 |
|||
ورزش |
1 |
|||
واحد خواهران |
||||
حقوق 932 |
پزشکی قانونی |
2 |
||
جزای اختصاصی 3 |
2 |
|||
کارورزی |
2 |
|||
مشاوره 941-932 |
اختلالات یادگیری |
2 |
||
روانشناسی شخصیت |
2 |
|||
مشاوره ازدواج |
2 |
|||
حسابداری 941- مدیریت941 |
اصول حسابداری 2 |
2 |
||
تمامی رشته ها |
متون اسلامی |
2 |
||
اندیشه اسلامی |
2 |
|||
تاریخ اسلامی |
2 |
|||
انقلاب اسلامی |
2 |
|||
نکته1: پروژه و کارآموزی رشته مدیریت، در ترم تابستان صرفا برای دانشجویانی قابل ارائه خواهد بود که با اخذ آن فارغ التحصیل شوند. |
مدیریت آموزش و پژوهش
- زیر مجموعه: اخبار و اطلاعیه ها
- دسته: اطلاعیههایآموزش
- بازدید: 4964
قابل توجه داوطلبان محترم آزمون کارشناسی ارشد 95:
به اطلاع آن دسته از داوطلبین آزمون کارشناسی ارشد که در رشته های امتحانی مدیریت، حقوق، حسابداری و مهندسی صنایع
شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته شده اند می رساند:
مؤسسه آموزش عالی طلوع مهر در رشته های ذیل اقدام به پذیرش دانشجو می نماید
1. حقوق ثبت اسناد و املاک
2. فقه و حقوق خصوصی
3. مدیریت بازرگانی- گرایش استراتژیک
4. مدیریت دولتی- گرایش منابع انسانی
5. مهندسی آینده پژوهی
6. حسابداری
متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت مؤسسه بخش تحصیلات تکمیلی اطلاعات ذیل را در مورد رشته ها کسب نمایند.
گروه های آموزشی |
مدیران گروه |
رشته ها |
لیست دروس |
سرفصل |
ترم بندی |
حقوق |
حقوق ثبت اسناد و املاک |
||||
فقه و حقوق خصوصی |
|||||
مدیریت و آینده پژوهی |
مدیریت بازرگانی (گرایش استراتژیک) |
لینک |
|||
مدیریت دولتی (گرایش منابع انسانی) |
لینک |
||||
مهندسی آینده پژوهی |
|||||
حسابداری |
لینک |
حسابداری |
لیست برخی از اساتید کارشناسی ارشد موسسه آموزش عالی طلوع مهر
ردیف |
نام استاد |
مرتبه علمی |
گروه آموزشی |
سمت |
رزومه |
1 |
دکتر حسن زارعی متین |
استاد |
مدیریت |
عضو هیات علمی و مدیر گروه مدیریت دولتی دانشگاه فارابی |
|
2 |
دکتر غلامرضا جندقی |
استاد |
مدیریت |
عضو هیات علمی و مدیر گروه مدیریت صنعتی دانشگاه فارابی |
|
3 |
دکتر علی نقی امیری |
دانشیار |
مدیریت |
عضو هیات علمی و مدیر گروه مدیریت دانشگاه فارابی |
|
4 |
دکتر محمد حسین رحمتی |
استادیار |
مدیریت |
عضو هیات علمی دانشگاه فارابی |
|
5 |
دکتر جعفر رحمانی |
دانشیار |
مدیریت |
عضو هیات علمی و مدیر گروه مدیریت و آینده پژوهی جامعه المصطفی العالمیه |
|
6 |
دکتر حسین معینی |
استادیار |
مدیریت |
عضو هیات علمی ومدیر گروه مدیریت دانشگاه حضرت معصومه |
رزومه |
7 |
دکتر مونا جامی پور |
استادیار |
مدیریت |
عضو هیات علمی ومدیر گروه مدیریت دانشگاه حضرت معصومه |
رزومه |
8 |
دکتر محسن مهاجرنیا |
استادیار |
مدیریت |
عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه |
|
9 |
دكتر سيدحسن شبيري زنجاني |
استاديار |
حقوق |
عضو هیات علمی و مدیر گروه حقوق دانشگاه قم |
|
10 |
دکتر سیدعلی محمد یثربی |
دانشیار |
حقوق |
عضو هیات علمی دانشگاه فارابی |
|
11 |
دکتر سیدعلی علوی قزوینی |
دانشیار |
حقوق |
عضو هیات علمی دانشگاه فارابی |
|
12 |
دکتر سیدهاشم بطحائی |
استادیار |
حقوق |
عضو هیات علمی دانشگاه فارابی |
|
13 |
دکترمصطفی دانش پژوه |
استادیار |
حقوق |
عضو هیات علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه |
|
14 |
دکتر سعید فراهانی فرد |
استادیار |
حقوق |
عضو هیات علمی دانشگاه قم |
|
15 |
دکتر سید محمدرضا حسینی |
دانشیار |
حقوق |
عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور |
|
16 |
دکتر مرتضی محمدی |
استادیار |
حقوق |
عضو هیات علمی دانشگاه مفید |
|
17 |
دکتر سعید قربانی |
استادیار |
آینده پژوهی |
استاد مدعو |
- |
18 |
دکتر قاسم فولادی |
استادیار |
آینده پژوهی |
استاد مدعو |
- |
19 |
دکتر حسین خزایی |
استادیار |
آینده پژوهی |
استاد مدعو |
- |
20 |
دکتر عبدالرحیم پدرام |
استادیار |
آینده پژوهی |
استاد مدعو |
- |
- زیر مجموعه: اخبار و اطلاعیه ها
- دسته: اطلاعیههایآموزش
- بازدید: 4564
موسسه آموزش عالی طلوع مهر با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اقدام به تأسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد طلوع مهر نموده است. از این رو از تمامی دانشجویان و سایر علاقه مندان جهت ثبت نام دعوت به عمل می آید.
مراحل ثبت نام:
1- مراجعه به آموزشگاه واقع در واحد اداری موسسه و انجام امور ثبت نام
2- حضور در کلاس های آموزشی دوره تعیین شده
3- حضور در آزمون سازمان آموزش فنی و حرفه ای
4- اخذ گواهینامه معتبر و رسمی
تخفیف ویژه و بهره گیری از اساتید مجرب و برجسته
تاریخ ثبت نام: تا پایان تیرماه 1395
لیست حرفه ای قابل ثبت نام + شهریه هر دوره
علاقه مندان محترم همچنین می توانند پیش از مراجعه حضوری از طریق لینک زیر نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام فرمایند.
پیش ثبت نام دوره های فنی حرفه ای طلوع مهر
- زیر مجموعه: اخبار و اطلاعیه ها
- دسته: اطلاعیههایآموزش
- بازدید: 3323
قابل توجه دانشجویان مقطع کارشناسی:
دانشجو می تواند حداکثر تا تاریخ 95/02/23 نسبت به تکمیل و ارائه فرم درخواست حذف اضطراری به واحد آموزش اقدام نمایند.
غیبت دانشجو در درس مربوطه نباید از تعداد جلسات مجاز برای غیبت (16/3 از تعداد جلسات درس مربوطه) بیشتر باشد.
دانشجو می تواند صرفا 1 درس نظری را با تایید گروه آموزشی حذف کند.
حذف دروس عملی نظیر تربیت بدنی، کارگاه و ... مجاز نمی باشد.
رعایت پیشنیازها و هم نیازها الزامیست.
در صورتی که با حذف درس، تعداد واحدهای باقیمانده دانشجو از 12 واحد کمتر شود، درس حذف نخواهد شد.
دانشجو به هیچ وجه مجاز به اضافه کردن درس نمی باشند.
ارائه درخواست حذف اضطراری به منزله حذف درس نیست و دانشجو موظف است همچنان در کلاس درسی مورد نظر شرکت نموده و درخواست خود را پیگیری نماید تا از موافقت نهایی با درخواست خود قبل از اتمام زمان حذف اضطراری مطمئن شود.
تذکر) شهریه درس حذف شده بازگردانده نخواهد شد.
اداره آموزش و پژوهش
- زیر مجموعه: اخبار و اطلاعیه ها
- دسته: اطلاعیههایآموزش
- بازدید: 3605
قابل توجه کلیه دانشجویان
دانشجویان علاقه مند به اخذ درس (حداکثر 6 واحد) در ترم تابستان لازم است درخواست گروهی (با ذکر نام، نام خانوادگی، کد دانشجویی، امضاء تمامی متقاضیان و معرفی نماینده گروه) را به همراه نام دروس مورد نیاز (پیشنهادی) حداکثر تا تاریخ 95/02/10 به واحد آموزش موسسه تحویل نمایند.
- اطلاعيه ارزشيابي و آمادگي کارت آزمون
- اطلاعیه برگزاری کلاس تست ویژه داوطلبان کنکور ارشد 95 رشته مدیریت
- اطلاعیه انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی 95-1394
- دروس ارائه شده انتخاب واحد خواهران 942
- دروس ارائه شده انتخاب واحد برادران 942
- برنامه آزمون دروس معرفی به استاد
- ثبت نام آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای طلوع مهر آغاز شد
- اطلاعیه حذف اضطراری نیمسال 942
- لزوم تکمیل مدارک دانشجویان پیش از امتحانات
- راهنمای ثبت نام دانشجویان جدیدالورود کارشناسی پیوسته (تکمیل ظرفیت)