دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

انتخاب واحد صرفا برای دانشجویان در حال تحصیل می‌باشد 


بر اساس تقویم آموزشی مصوب شورای آموزش مؤسسه، انتخاب واحدهای درسی نیمسال دوم  سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰، از روز شنبه، مورخ ۹ بهمن لغایت جمعه، ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ در سامانه آموزش فعال می‌باشد. ضروری است که دانشجویان محترم پیش از اقدام به انتخاب واحد، حتما تمام بندهای اطلاعیه را مطالعه نمایند.

  • شروع فرایند انتخاب واحد ازساعت ۱۰ صبح خواهد بود.
  • رعایت تقویم آموزشی برای تمامی دانشجویان الزامیست و یادآوری مي‌گردد، طبق آیين نامه آموزشی مصوب وزارت علوم (مندرج در وب سايت موسسه) عدم تکميل مراحل ثبت نام در بازه زمانی اعلام شده، به منزله انصراف از تحصيل در ترم پیش رو است.
  • روند انتخاب واحد صرفا غیرحضوری بوده و به مراجعات حضوری پاسخی داده نخواهد شد.

انتخاب واحد

شنبه، مورخ ۹ بهمن لغایت جمعه، ۱۵ بهمن ۱۴۰۰

حذف و اضافه

یک‌شنبه، ۲۴ بهمن لغایت جمعه، ۲۹ بهمن ۱۴۰۰

شروع کلاس‌ها

شنبه، ۱۶ بهمن ۱۴۰۰

پایان کلاس‌ها

جمعه، ۲۰ خرداد ۱۴۰۱

جهت مشاهده تقویم کامل آموزشی و هفته‌های زوج و فرد کلیک کنید

 

  • توصیه می‌گردد انتخاب واحد در ابتدای بازه زمانی صورت گیرد تا در صورت بروز مشکل، فرصت کافی برای پیگیری و رفع آن وجود داشته باشد. بدیهی است در صورتی که پیگیری امور مربوط به انتخاب واحد در روزهای پایانی بازه صورت پذیرد و به هر دلیل مشکلی پس از مهلت تعیین شده ایجاد شود، مسئولیت آن به عهده دانشجو خواهد بود.
  • آیين‌نامه‎‌های آموزشی در وب سايت موسسه قرار داده شده است و مسئولیت اطلاع از مقررات آموزشی و رعایت آن‌ها در هنگام انتخاب واحد با دانشجو می‌باشد و هر زمانی از تحصیل که مشخص شود دانشجو شرایط ادامه تحصیل را نداشته است، موسسه می‌تواند از ادامه تحصیل دانشجو و یا صدور مدرک فارغ‌التحصیلی وی ممانعت به عمل آورد.
  • در صورت اتمام مدت مجاز تحصیل (دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ۲ سال و در دوره‌های کارشناسی پیوسته ۴ سال)، جهت بررسی مورد در شورای آموزش موسسه، قبل از شروع انتخاب واحد، به واحد آموزش مراجعه نمایید.
  • جهت انجام انتخاب واحد ابتدا بایستی مبلغ شهریه علی‌الحساب را از طریق درگاه اینترنتی بانک ملت پرداخت نمایید.

 

مبلغ علی‌الحساب

مقطع تحصیلی

۸.۵۰۰.۰۰۰ ریال

کاردانی و کارشناسی

۱۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال

کارشناسی ارشد

 

  • دانشجویان مهمان لازم است با معرفی‌نامه کتبی جهت واحدهای درسی از سوی دانشگاه مربوطه همراه با شناسنامه و کارت دانشجویی و یک قطعه عکس با مراجعه حضوری نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند.
  • چنانچه پس از اتمام مهلت انتخاب واحد، حد نصاب تشکیل کلاس «حداقل ۲۵نفر» رعایت نشده باشد، مشخصه درسی یاد شده حذف و یا با مشخصه دیگر ادغام می‌شود.
  • تعداد واحد قابل اخذ حداقل ۱۲ و حداکثر ۲۰ واحد در مقطع کارشناسی و حداقل ۸ و حداکثر ۱۴ واحد در مقطع کارشناسی ارشد است.
  • امکان حذف و اضافه فقط برای دانشجویانی میسر می‌شود که در ثبت نام اولیه، حداقل ۱۲ واحد در مقطع کارشناسی و ۸ واحد در مقطع کارشناسی ارشد را اخذ کرده باشند.
  • توصيه مي‌شود دانشجويان گرامی در انتخاب واحد نیمسال‌های مختلف به گونه‌ای برنامه‌ريزی نمايند تا در نیمسال آخر با مشکل عدم ارائه دروس مواجه نشوند.
  • دانشجو می‌بایست پس از اتمام مهلت انتخاب واحد با مراجعه به سامانه جامع آموزش، برنامه نهایی را از «فرم تثبیت انتخاب واحد» مشاهده و پرینت آن را اخذ نماید. بدیهی است ملاک واحدهای درسی اخذ شده، صرفا واحدهایی است که در فرم تثبیت درج گردیده است و صرف حضور در کلاس به منزله انتخاب واحد نخواهد بود.
  • دانشجویانی که در نیمسال تحصیلی گذشته (نیمسالاول سال تحصیلی ۱۴۰1-۱۴۰۰)، مشروط شده‌اند (کسب معدل کمتر از ۱۲ برای کارشناسی)، صرفا پس از مراجعه به واحد آموزش و تکمیل فرم مربوطه، می‌توانند بر اساس آيين‌نامه آموزشي حداکثر ۱۴ واحد انتخاب نمایند.
  • در صورت وجود درس فاقد نمره در کارنامه آموزشی، ضمن اطلاع موضوع به کارشناسان آموزش، در نظر داشته باشید در صورتی که پس از اعلام نمره معدل نیمسال کمتر از ۱۲ شود (وضعیت مشروط) بایستی جهت حذف درس اقدام نمایید، در غیر این صورت واحد آموزش نسبت به حذف دروس اضافی اقدام خواهد نمود.
  • چنانچه دانشجویی در دوره کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دو نیمسال و در دوره کارشناسی پیوسته سه نیمسال اعم از متوالی یا متناوب مشروط شده باشد، از تحصیل محروم می‌شود.
  • نحوه برگزاری کلاس‌ها (حضوری یا غیرحضوری) در نیم‌سال جاری منوط به تصمیم‌گیری ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود که صدور هرگونه اطلاعیه‌ای در این رابطه، از طریق وب‌سابت و شبکه‌های اجتماعی مؤسسه اطلاع‌رسانی خواهد شد.
  • کلاس‌ها طبق جدول زمانی فرم تثبیت انتخاب واحد تشکیل شده و تنها در صورت تغییر ساعت کلاس، پیامک ارسال خواهد شد.
  • ضروری است باتوجه به مشخص بودن زمان امتحان در هنگام انتخاب واحد به موضوع تداخل امتحان‌ها توجه شود؛ چرا که پس از انتخاب واحد امکان تغییر زمان امتحان وجود نخواهد داشت.
  • حضور در تمامی جلسات کلاس الزامی بوده و در صورت غیبت بیش از سه جلسه، با توجه به سیستمی بودن حضور و غیاب، درس حذف خواهد شد.
  • سامانه آموزش جهت انتخاب واحد صرفاً پس از تسویه بدهی گذشته و رفع نقص پرونده تحصیلی، فعال خواهد شد.
  • جهت مشاهده برنامه تحصیلی پیشنهادی برای مقاطع و رشته‌های مختلف روی لینک‌های زیر کلیک نمایید.

 

برنامه تحصیلی پیشنهادی

رشته‌های مقطع
کارشناسی پیوسته و ناپیوسته

رشته‌های مقطع
کارشناسی ارشد

  

  • در صورتی که در فرآیند ثبت نام با مشکلی مواجه شدید، در بازه زمانی انتخاب واحد (بر اساس تقویم آموزشی) از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰، با واحدهای آموزش تماس حاصل فرمایید.

 

 در صورت سوال از سامانه از من بپرس استفاده نمایید.(در سمت راست پایین صفحه)

   

    

دورنگار:
 025-33555610 (داخلی 100)

رایانامه:
info@tolouemehr.ac.ir

صندوق پستی:
371853814

واحد برادران:
قم، پردیسان، بلوار دانشگاه،
بلوار شهروند شمالی

کد پستی: 3749113362
تلفن: 33555610-025 - داخلی 1

 

دفتر مهارت افزایی و مرکز مشاوره طلوع مهر:
قم، بلوار امین،کوچه شماره یک،
مرکز مشاوره طلوع مهر

لوکیشن نشان
تلفن: 33555610-025 - داخلی 501 و 503
025-32614070

 

واحد خواهران:
قم، خیابان شهید فاطمی(دورشهر)
نبش میدان رسالت
کدپستی: 63117-37156
تلفن: 33555610-025 - داخلی 2

طراحی و پیاده سازی : گروه نرم افزاری دیما

Template Design:Dima Group