دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

 

­­

ضمن عرض خيرمقدم به دانشجويان ورودی جديد، به اطلاع می‌رساند، ثبت نام از پذيرفته شدگان صرفا به صورت اينترنتی و غیر حضوری انجام می‌گيرد. لذا خواهشمند است اکیدا از مراجعه حضوری به دانشگاه خودداری فرمایید. پذيرفته‌شدگان لازم است اسکن مدارک زیر را در زمان ثبت نام اينترنتی به همراه داشته باشند. بعداز تکمیل اطلاعات در سامانه پذیرش دانشجویان جدید و پرداخت شهریه علی‌الحساب، کارشناس رشته مدارک شما را بررسی و سپس تایید می‌نماید در انتها انتخاب واحد به صورت غیرحضوری توسط موسسه انجام شده و پیامکی حاوی کد دانشجویی دریافت خواهید کرد. جهت اطلاع از برنامه درسی می‌توانید فرم تثبیت انتخاب واحد را از میزکار خود دریافت نمایید.

                           برای مشـاهده کارنامه پذیرش مقطع کاردانی به کارشناسی کلیک کنید                          

                                  شروع ثبت نام به صورت غیرحضوری از روز دوشنبه ۱۷ بهمن ساعت ۹ صبح                               

                    برای مشاهده تقویم آموزشی نیم سال اول و دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ کلیک کنید                  

                                           شروع کلاس‌ها از تاریخ یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱                                           

 

(توجه: نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سامانه جامع آموزش شماره ملی و شماره شناسنامه می‌باشد)

 

 

 

دانشجویان محترم حداکثر تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۱ فرصت دارند تا اصل مدرک تحصیلی خود را تحویل دانشگاه دهند.

پذیرفته‌شدگان عزیز توجه نمایید که تمامی مدارک باید به صورت استاندارد اسکن و بارگذاری گردند. در صورت عدم رعایت استانداردهای مورد نظر، مدارک بررسی نشده و رد خواهند شد. نمونه‌های اسکن صحیح و غلط و آموزش نحوه اسکن مدارک با استفاده از تلفن همراه را می‌توانید اینجا مشاهده نمایید. (حداکثر حجم ۴۰۰ کیلوبایت)

 

  مدارک راهنما و توضیحات
1
مدرک کاردانی

1- اسکن اصل دانشنامه و یا اصل گواهی موقت پایان دوره کاردانی (فوق دیپلم)

2- پذیرفته‌شدگانی که تا زمان ثبت‌نام موفق به دریافت گواهی فراغت از تحصیل خود نشده اند، می‌توانند با تکمیل فرم جایگزین به صورت موقت ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. جهت دانلود فرم جایگزین کلیک کنید.

3- اصل مدرک کاردانی در اولین روز حضور در کلاس تحویل دانشگاه شود.
2
مدرک نظام وظیفه
(مختص برادران)

 

متقاضیان مشمول نظام وظیفه می بایست جهت تکمیل پرونده نسبت به اخذ معافیت تحصیلی از مراکز پلیس ۱۰+ اقدام نمایند.
فایل راهنمای ثبت درخواست الکترونیکی معافیت تحصیلی ویژه دانشجویان مشمول بدون غیبت

        فایل PDF         فایل راهنمای تصویری

3
کارت ملی

در صورت تعویض کارت ملی، کپی کارت ملی قبلی و یا رسید تعویض را اسکن کنید
4
عکس

1- عکس واضح با زمینه روشن، رنگی و بدون افکت و جای منگنه و مهر 

2- عکس در اولین روز حضور در کلاس تحویل دانشگاه شود.
5
استعلام مدرک تحصیلی پایه
(مقطع قبلی)
با مراجعه به سایت estelam.msrt.ir نسبت به دریافت کدپیگیری اقدام و آن در سامانه آموزش طلوع مهر کپی کنید. 
(جهت مشاهده راهنمای تصویری کلیک کنید)
(پس از ثبت اطلاعات در سامانه فوق، کد پیگیری (به صورت انگلیسی) به موبایل شما ارسال می‌شود که باید آن را در سامانه ثبت نام طلوع مهر کپی کنید.) 

 

 

پذیرفته‌شدگان محترم بایستی تمامی مفاد آئین‌نامه آموزشی مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته را که شامل موارد مهم آموزشی نظیر تعداد واحدها، مدت زمان مجاز تحصیل، معادل‌سازی واحدها و ... می‌باشد با دقت مطالعه نمایند. جهت دریافت آئین‌نامه آموزشی کلیک کنید. 

تذکر مهم: شروع کلاس‌ها از تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ می‌باشد.

 

 

جهت مشاهده شهریه مصوب مقاطع مختلف آموزشی در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ کلیک کنید

 

 

پذیرفته‌شدگان محترم در صورت داشتن سوال در زمینه‌های مختلف می‌توانند ضمن تماس با شماره تلفن ۳۳۵۵۵۶۱۰-۰۲۵ و داخلی مورد (از جدول زیر) با کارشناسان مربوط، در ارتباط باشند. همچنین می‌توانید با مراجعه به بخش «از من بپرس» در سایت اینترنتی مؤسسه، سوالات خود را با کارشناسان مطرح بفرمایید. همکاران ما در ساعات اداری به صورت بر خط و خارج از ساعات اداری در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

نام سمت شماره تماس
معاونت پژوهش
حسین محمودی مدیر پژوهش داخلی 125
معاونت اداری-مالی
روح الله بنایی معاون اداری-مالی داخلی 102
خانم آقاجانی کارشناس مالی داخلی 221
حسین محمدی کارشناس مالی داخلی 220
حراست و پشتیبانی
سیدرضا خونساری مدیر حراست و پشتیبانی داخلی 110
روابط عمومی
حسین شفیعی مدیر روابط عمومی داخلی 128
سیدجلال آل احمد کارشناس روابط عمومی داخلی 114
معاونت آموزش
دکتر مرتضی جوانعلی آذر  معاون آموزش داخلی 130
سیدمحمدباقر مهدوی مدیر آموزش داخلی 119
عیسی بیرامی کارشناس آموزش داخلی 113
سجاد توشه جو کارشناس آموزش داخلی 112
سیدعلی ربانی کارشناس آموزش داخلی 108
امین جنتی زاده کارشناس آموزش داخلی 105
  دفتر مهارت افزایی 32614070
معاونت دانشجویی فرهنگی
احمد معماری زاده معاون دانشجویی فرهنگی داخلی 106
سیدمهدی هاتفی کارشناس دانشجویی فرهنگی داخلی 116
واحد خواهران
خانم حسینی مسئول واحد خواهران داخلی 227
خانم منتظری کارشناس آموزش داخلی 224
خانم غانم کارشناس آموزش داخلی 222
خانم همایی کارشناس آموزش داخلی 223

 

جهت آشنایی با اساتید گروه‌های آموزشی مختلف، روی نام هر گروه کلیک نمایید.

 

 

 

   

    

دورنگار:
 025-33555610 (داخلی 100)

رایانامه:
info@tolouemehr.ac.ir

صندوق پستی:
371853814

واحد برادران:
قم، پردیسان، بلوار دانشگاه،
بلوار شهروند شمالی

کد پستی: 3749113362
تلفن: 33555610-025 - داخلی 1

 

دفتر مهارت افزایی و مرکز مشاوره طلوع مهر:
قم، بلوار امین،کوچه شماره یک،
مرکز مشاوره طلوع مهر

لوکیشن نشان
تلفن: 33555610-025 - داخلی 501 و 503
025-32614070

 

واحد خواهران:
قم، خیابان شهید فاطمی(دورشهر)
نبش میدان رسالت
کدپستی: 63117-37156
تلفن: 33555610-025 - داخلی 2

طراحی و پیاده سازی : گروه نرم افزاری دیما

Template Design:Dima Group