یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403

رشته مدیریت بازرگانی (استراتژیک)

برنامه درسی بازنگری شده دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته، مصوب کمیسیون برنامه‌ریزی آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری مورخ پنجم اردیبهشت ماه هزار و سیصد و نود و پنج

pdfدریافت فایل کامل PDF

 1.تعریف و هدف:

دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی یکی از دوره های تحصیلی آموزش عالی است و هدف از تشکیل این دوره آموزش نیروی انسانی متخصص مورد نیاز کسب و کار های تولیدی و خدماتی،تجاری، موسسات و شرکت های دولتی و خصوصی است.

در این دوره دانشجویان با فراگیری نظریه های نوین مدیریت بازرگانی قادر خواهند شد تا به عنوان محقق به پژوهش پرداخته و با تجزیه و تحلیل تخصصی مسائل مدیریتی به اداره موفقیت آمیز سازمان ها کمک نمایند.

 

2.طول دوره و شکل نظام:

طول دوره حداکثر 6 نیمسال است که شامل واحد های نظری و پایان نامه خواهد بود. طول هر نیمسال تحصیلی 16 هفته است. در این دوره علاوه بر درس های نظری،دانشجویان موظف هستند قابلیت و مهارت های خود را در چارچوب تحقیق در مورد یکی از معضلات کاربردی و علمی مدیریت بازرگانی نشان دهند.

 

3.تعداد واحد درسی:

تعداد کل واحد های درسی در دوره کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی 32 واحد به شرح زیر هست.

  • دروس پایه 10 واحد
  • دروس اصلی 10 واحد
  • دروس تخصصی 8 واحد
  • پایان نامه 4 واحد

 

   

    

دورنگار:
 025-33555610 (داخلی 100)

رایانامه:
info@tolouemehr.ac.ir

صندوق پستی:
371853814

واحد برادران:
قم، پردیسان، بلوار دانشگاه،
بلوار شهروند شمالی

کد پستی: 3749113362
تلفن: 33555610-025 - داخلی 1

 

دفتر مهارت افزایی و مرکز مشاوره طلوع مهر:
قم، بلوار امین،کوچه شماره یک،
مرکز مشاوره طلوع مهر

لوکیشن نشان
تلفن: 33555610-025 - داخلی 501 و 503
025-32614070

 

واحد خواهران:
قم، خیابان شهید فاطمی(دورشهر)
نبش میدان رسالت
کدپستی: 63117-37156
تلفن: 33555610-025 - داخلی 2

طراحی و پیاده سازی : گروه نرم افزاری دیما

Template Design:Dima Group