دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403

هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان قم با حضور در موسسه آموزش عالی طلوع مهر با مسئولان این مرکز دیدار و گفتگو کرد و در جریان روند آموزشی موسسه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی طلوع مهر دکتر پهلوانی دبیر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان قم به همراه هیات محترم نظارت روز چهارشنبه مورخ 26 آذر ماه با حضور در محل موسسه در جریان فرآیند آموزش موسسه آموزش عالی طلوع مهر قرار گرفت و از بخش های مختلف این مرکز بازدید به عمل آوررد.

در این جلسه دکتر مرتضی جوانعلی آذر معاون آموزشی موسسه آموزش عالی طلوع مهر ضمن ارائه گزارشی، مدیران گروه های آموزشی، آمار جذب دانشجو در سنوات گذشته، معرفی زیرساخت های آموزش مجازی طلوع مهر و سایر اقدامات موسسه آموزش عالی طلوع مهر که در جهت توسعه و ارتقاء بوده است را توضیح دادند؛ در این گزارش زیرساخت های مختلف از جمله آموزش، واحد های خواهران، برادران و دفتر مهارت افزایی نیز معرفی شدند. مرکز پویش سلامت، کلینیک حقوقی طلوع مهر و مرکز مشاوره و روانشناسی طلوع مهر نیز که زیر مجموعه دفتر مهارت افزایی هستند معرفی شدند.

در این جلسه دکتر مرتضی جوانعلی آذر معاون آموزشی موسسه آموزش عالی طلوع مهر ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های آموزشی موسسه: با اعلام شیوع ویروس کرونا در استان قم موسسه آموزش عالی طلوع مهر با فعالیتی جهادی تمام امور آموزشی موسسه را به خدمات آنلاین تبدیل کرد و از بدو شیوع ویروس کرونا هیچ گونه فعالیت آموزشی را به تعویق نینداخت و تمام کلاس ها به صورت مجازی و با کیفیت برگزار گردید.

وی در ادامه با اشاره به شعار "یادگیری تعطیل شدنی نیست..." تصریح کرد: در این ترم با توجه به این که حضور دانشجویان در محل موسسه هر چند به مدت کم سلامتی آن ها را در خطر مینداخت بیش از 40 فعالیت به صورت آنلاین و بر خط به دانشجویان ارائه شد و شعار یادگیری تعطیل شدنی نیست تحقق یافت.

معاون آموزشی موسسه با تاکید کیفیت برگزاری کلاس های آنلاین افزود: در راستای ارتقاء سطح کیفی آموزش مجازی گام بزرگی در ترم جدید برداشته شد و سامانه ای یکپارچه در قالب سامانه آموزش دانشجویان خریداری شد تا دانشجویان بتوانند با ورود به سامانه آموزش از طریق (داشبورد جلسات مجازی) در کلاس ها شرکت کنند؛ شایان به ذکر است این سامانه (سامانه مروارید) به صورت تماما فارسی ارائه شده است.

وی در پایان با اشاره به ارائه خدمات به دانشجویان و اساتید جهت ارتقاء کیفیت خاطرنشان کرد: موسسه آموزش عالی طلوع مهر جهت ارائه خدمات با کیفیت به دانشجویان اقداماتی از قبیل تامین تجهیزات آموزشی برای اساتید، ضبط کلاس ها و بارگذاری آن به صورت روزانه در سایت دانشگاه، راه اندازی سامانه تکالیف جهت بارگزاری فایل و دسترسی راحت دانشجویان، فضاسازی محیط کلاس های مجازی با طرح های مناسبتی و تقدیر از اساتید برگزیده هفته معلم انجام داد.

دکتر جوانعلی در این جلسه ضمن معرفی سامانه گفتگوی آنلاین در سایت دانشگاه افزود: از آنجا که طلوع مهر نسبت به پاسخگویی به دانشجویان اهتمام ویژه ای دارد سامانه ای تحت عنوان " از من بپرس " در سایت را راه اندازی کرده و دانشجویان می توانند به صورت مستقیم با کارشناسان موسسه در ارتباط باشند که این هم گامی بزرگ بود در عرصه پاسخگویی و ارائه خدمات با کیفیت به دانشجویان؛ راه های ارتباطی دیگر نیز از جمله کانال ایتای موسسه و صفحه اینستاگرامی وجود دارد که دانشجویان محترم می توانند به صورت مستقیم با دانشگاه در ارتباط باشند.

در پایان جلسه هیات محترم نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان از بخش های مختلف آموزش از قبیل اداره تحصیلات تکمیلی، بایگانی، دبیرخانه و واحد های دانشجویی فرهنگی و روابط عمومی بازدید بعمل آوردند.

   

    

دورنگار:
 025-33555610 (داخلی 100)

رایانامه:
info@tolouemehr.ac.ir

صندوق پستی:
371853814

واحد برادران:
قم، پردیسان، بلوار دانشگاه،
بلوار شهروند شمالی

کد پستی: 3749113362
تلفن: 33555610-025 - داخلی 1

 

دفتر مهارت افزایی و مرکز مشاوره طلوع مهر:
قم، بلوار امین،کوچه شماره یک،
مرکز مشاوره طلوع مهر

لوکیشن نشان
تلفن: 33555610-025 - داخلی 501 و 503
025-32614070

 

واحد خواهران:
قم، خیابان شهید فاطمی(دورشهر)
نبش میدان رسالت
کدپستی: 63117-37156
تلفن: 33555610-025 - داخلی 2

طراحی و پیاده سازی : گروه نرم افزاری دیما

Template Design:Dima Group