یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403

همایش آیین آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مدیران گروه های تحصیلی و دانشجویان جدیدالورود و با سخنرانی حجت الاسلام پور محمدی صبح امروز در تالار فرهنگیان برگزار شد.

این همایش راس ساعت 9:30 با تلاوتی از آیات کلام الله مجید توسط اسحق عبدللهی قاری بین المللی آغاز شد و پس از پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران دکتر معینی معاون آموزشی پژوهشی سخنرانی کرد.

 

دکتر معینی در ابتدا ضمن تبریک به دانشجویان جدیدالورود ، نگاهی اجمالی به موسسه آموزش عالی طلوع مهر داشت و افزود: مهم ترین بحث در فضای آموزشی بحث کیفیت است که در این موسسه بسیار مورد توجه و اهمیت بوده است .

 

وی گفت:برنامه هایی برای توسعه موسسه آموزش عالی طلوع مهر در دسترس است و انشالله به زودی شاهد ارتقاء  موسسه به دانشگاه خواهیم بود.

معاون آموزشی پژوهشی موسسه در ادامه تصریح کرد: اولویت این دانشگاه در بحث آموزش انتخاب بهترین اساتید و برنامه ریزی مناسب بوده که در این امر موفق بوده ایم.

   

 

پس از سخنرانی معاون آموزشی پژوهشی موسسه، دکتر آقایوسفی مدیرگروه ارشد رشته روانشناسی از دوران دانشجویی خود خاطراتی را بیان کرد و در ادامه دانشجویان را با شیوه های مطالعاتی نوین و کارآمد آشنا کرد.

 

در بخش بعدی این همایش مدیران گروه های آموزشی توسط دکتر معینی معاون آموزشی موسسه معرفی شدند و هر کدام بعد از معرفی خود از دانشگاه طلوع مهر و سوابق درخشان این موسسه مطالبی را عنوان کردند.

 

     


در ادامه این همایش دکتر بنایی ریاست محترم موسسه آموزش عالی طلوع مهر ضمن تبریک به دانشجویان جدیدالورود گفت: برنامه های توسعه موسسه در حال بررسی می باشد و شرایط تشکیل دانشگاه نیز کاملا فراهم شده است و انشالله به زودی دانشگاه طلوع مهر با اعضای هیئت علمی قوی و کارآمد فعالیت خواهد کرد. 

وی افزود: هدف این موسسه حضور بهترین اساتید و گروه های آموزشی می باشد که بحمدلله تا کنون موفق بوده ایم.

 

حجت السلام والمسلمین دکتر پورمحمدی رئیس محترم هیئت موسس موسسه طلوع مهر ضمن تبریک به دانشجویان جدیدالورود با اشاره به سوره لقمان ، دانشجویان را به چند امر توصیه کرد و افزود: سپاسگزاری پایه اول سلامت هر انسان است و خوب است که انسان همیشه شکرگزار خداوند متعال باشد.

دکتر پورمحمدی مصداق اصلی شکرگزاری و کلید موفقیت را شکر و احترام به والدین خواند و گفت کرامت انسانی با شکرگزاری متجلی می شود.

وی در پایان با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور افزود: با وجود همه این مشکلات، مردم همچنان هوشیار هستند و عزت را تسلیم قدرت طلبان نمی کنند.

دکتر پورمحمدی با اشاره به حکم اخیر دادگاه لاهه به نفع ایران گفت:دشمنان چشم دیدن موفقیت جمهوری اسلامی را ندارند اما غافل از این هستند که خداوند از مومنان دفاع میکند و در این موضوع هم خداوند حقانیت جمهوری اسلامی را اثبات کرد.

 

 

 

 این همایش با اهداء جوائز به دانشجویان و  پذیرایی ناهار به پایان رسید.

   

    

دورنگار:
 025-33555610 (داخلی 100)

رایانامه:
info@tolouemehr.ac.ir

صندوق پستی:
371853814

واحد برادران:
قم، پردیسان، بلوار دانشگاه،
بلوار شهروند شمالی

کد پستی: 3749113362
تلفن: 33555610-025 - داخلی 1

 

دفتر مهارت افزایی و مرکز مشاوره طلوع مهر:
قم، بلوار امین،کوچه شماره یک،
مرکز مشاوره طلوع مهر

لوکیشن نشان
تلفن: 33555610-025 - داخلی 501 و 503
025-32614070

 

واحد خواهران:
قم، خیابان شهید فاطمی(دورشهر)
نبش میدان رسالت
کدپستی: 63117-37156
تلفن: 33555610-025 - داخلی 2

طراحی و پیاده سازی : گروه نرم افزاری دیما

Template Design:Dima Group