دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

زمان بندی انتخاب واحد هر رشته، میزان شهریه پرداختی و .. 

 

انتخاب واحد صرفا برای دانشجویان در حال تحصیل می‌باشد  


ویدیو راهنمای انتخاب واحد
(کلیک کنید)

مقطع رشته دانلود
کارشناسی ارشد حقوق دانلود فایل
حسابداری دانلود فایل
مدیریت دانلود فایل
زبان انگلیسی
دانلود فایل
علوم ورزشی دانلود فایل
روانشناسی دانلود فایل
کارشناسی

حقوق (خواهران) دانلود فایل
حقوق (برادران) دانلود فایل
زبان انگلیسی (خواهران) دانلود فایل
علوم ورزشی (خواهران) دانلود فایل
علوم ورزشی (برادران) دانلود فایل
روانشناسی (خواهران) دانلود فایل
روانشناسی (برادران) دانلود فایل
مشاوره (خواهران) دانلود فایل
مددکاری اجتماعی (خواهران) دانلود فایل
علوم تربیتی (خواهران) دانلود فایل
مدیریت (خواهران) دانلود فایل
مدیریت و حسابداری (برادران) دانلود فایل
حسابداری (خواهران) دانلود فایل
زبان و ادبیات فارسی (خواهران)
دانلود فایل

 

بر اساس تقویم آموزشی مصوب شورای آموزش دانشگاه، انتخاب واحدهای درسی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، از روز شنبه، مورخ ۷ بهمن لغایت شنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ در سامانه آموزش فعال می‌باشد. ضروری است که دانشجویان محترم پیش از اقدام به انتخاب واحد، حتما تمام بندهای اطلاعیه را مطالعه فرمایند.

  • رعایت تقویم آموزشی برای تمامی دانشجویان الزامیست و یادآوری مي‌گردد، طبق آیين نامه آموزشی مصوب وزارت علوم (مندرج در وب سايت دانشگاه) عدم تکميل مراحل ثبت نام در بازه زمانی اعلام شده، به منزله انصراف از تحصيل در ترم پیش رو است.
  • روند انتخاب واحد صرفا غیرحضوری بوده و به مراجعات حضوری پاسخی داده نخواهد شد.

  • توصیه می‌گردد انتخاب واحد در ابتدای بازه زمانی صورت گیرد تا در صورت بروز مشکل، فرصت کافی برای پیگیری و رفع آن وجود داشته باشد. بدیهی است در صورتی که پیگیری امور مربوط به انتخاب واحد در روزهای پایانی بازه صورت پذیرد و به هر دلیل مشکلی پس از مهلت تعیین شده ایجاد شود، مسئولیت آن به عهده دانشجو خواهد بود.
  • آیين‌نامه‎‌های آموزشی در وب سايت دانشگاه قرار داده شده است و مسئولیت اطلاع از مقررات آموزشی و رعایت آن‌ها در هنگام انتخاب واحد با دانشجو می‌باشد و هر زمانی از تحصیل که مشخص شود دانشجو شرایط ادامه تحصیل را نداشته است، دانشگاه می‌تواند از ادامه تحصیل دانشجو و یا صدور مدرک فارغ‌التحصیلی وی ممانعت به عمل آورد.
  • در صورت اتمام مدت مجاز تحصیل (دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ۲ سال و در دوره‌های کارشناسی پیوسته ۴ سال)، جهت بررسی مورد در شورای آموزش دانشگاه، قبل از شروع انتخاب واحد، به واحد آموزش مراجعه نمایید.
  • جهت انجام انتخاب واحد ابتدا بایستی مبلغ شهریه علی‌الحساب را از طریق درگاه اینترنتی بانک ملت پرداخت نمایید.

 

مبلغ علی‌الحساب

مقطع تحصیلی

۱۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال

کاردانی و کارشناسی

۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

کارشناسی ارشد

 

  • دانشجویان مهمان لازم است با معرفی‌نامه کتبی جهت واحدهای درسی از سوی دانشگاه مربوطه همراه با شناسنامه و کارت دانشجویی و یک قطعه عکس با مراجعه حضوری نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند.
  • چنانچه پس از اتمام مهلت انتخاب واحد، حد نصاب تشکیل کلاس (در مقطع کارشناسی حداقل ۲۵ نفر و در مقطع ارشد حداقل ۱۵نفر) رعایت نشده باشد، مشخصه درسی یاد شده حذف و یا با مشخصه دیگر ادغام می‌شود.
  • تعداد واحد قابل اخذ حداقل ۱۲ و حداکثر ۲۰ واحد در مقطع کارشناسی و حداقل ۸ و حداکثر ۱۴ واحد در مقطع کارشناسی ارشد است.
  • امکان حذف و اضافه فقط برای دانشجویانی میسر می‌شود که در ثبت نام اولیه، حداقل ۱۲ واحد در مقطع کارشناسی و ۸ واحد در مقطع کارشناسی ارشد را اخذ کرده باشند.
  • توصيه مي‌شود دانشجويان گرامی در انتخاب واحد نیمسال‌های مختلف به گونه‌ای برنامه‌ريزی نمايند تا در نیمسال آخر با مشکل عدم ارائه دروس مواجه نشوند.
  • دانشجو می‌بایست پس از اتمام مهلت انتخاب واحد با مراجعه به سامانه جامع آموزش، برنامه نهایی را از «فرم تثبیت انتخاب واحد» مشاهده و پرینت آن را اخذ نماید. بدیهی است ملاک واحدهای درسی اخذ شده، صرفا واحدهایی است که در فرم تثبیت درج گردیده است و صرف حضور در کلاس به منزله انتخاب واحد نخواهد بود.
  • دانشجویانی که در نیمسال تحصیلی گذشته (نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱)، مشروط شده‌اند (کسب معدل کمتر از ۱۲ برای کارشناسی)، صرفا پس از مراجعه به واحد آموزش و تکمیل فرم مربوطه، می‌توانند بر اساس آيين‌نامه آموزشي حداکثر ۱۴ واحد انتخاب نمایند.
  • در صورت وجود درس فاقد نمره در کارنامه آموزشی، ضمن اطلاع موضوع به کارشناسان آموزش، در نظر داشته باشید در صورتی که پس از اعلام نمره معدل نیمسال کمتر از ۱۲ شود (وضعیت مشروط) بایستی جهت حذف درس اقدام نمایید، در غیر این صورت واحد آموزش نسبت به حذف دروس اضافی اقدام خواهد نمود.
  • چنانچه دانشجویی در دوره کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دو نیمسال و در دوره کارشناسی پیوسته سه نیمسال اعم از متوالی یا متناوب مشروط شده باشد، از ادامه تحصیل محروم می‌شود.
  • نحوه برگزاری کلاس‌ها و آزمون های پایان ترم در نیم‌سال پیش رو به صورت حضوری خواهد بود و هرگونه تغییر در این موضوع منوط به تصمیم‌گیری ستاد ملی مبارزه با کرونا و ابلاغ وزارت علوم به دانشگاه ها خواهد بود. صدور هرگونه ابلاغیه‌ای در این رابطه، از طریق وب‌سابت و شبکه‌های اجتماعی دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.
  • کلاس‌ها طبق جدول زمانی فرم تثبیت انتخاب واحد تشکیل شده و تنها در صورت تغییر ساعت کلاس، از صفحه اخبار برگزاری کلاس ها در وب سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواحد شد
  • ضروری است باتوجه به مشخص بودن زمان امتحان در هنگام انتخاب واحد به موضوع تداخل امتحان‌ها توجه شود؛ چرا که پس از انتخاب واحد امکان تغییر زمان امتحان وجود نخواهد داشت.
  • حضور در تمامی جلسات کلاس الزامی بوده و در صورت غیبت بیش از سه جلسه، با توجه به سیستمی بودن حضور و غیاب، درس حذف خواهد شد.
  • سامانه آموزش جهت انتخاب واحد صرفاً پس از تسویه بدهی گذشته و رفع نقص پرونده تحصیلی، فعال خواهد شد.
  • در صورتی که در فرآیند ثبت نام با مشکلی مواجه شدید، در بازه زمانی انتخاب واحد (بر اساس تقویم آموزشی) از طریق سامانه از من بپرس با کارشناسان آموزش در ارتباط باشید.
     

 

   

    

دورنگار:
 025-33555610 (داخلی 100)

رایانامه:
info@tolouemehr.ac.ir

صندوق پستی:
371853814

واحد برادران:
قم، پردیسان، بلوار دانشگاه،
بلوار شهروند شمالی

کد پستی: 3749113362
تلفن: 33555610-025 - داخلی 1

 

دفتر مهارت افزایی و مرکز مشاوره طلوع مهر:
قم، بلوار امین،کوچه شماره یک،
مرکز مشاوره طلوع مهر

لوکیشن نشان
تلفن: 33555610-025 - داخلی 501 و 503
025-32614070

 

واحد خواهران:
قم، خیابان شهید فاطمی(دورشهر)
نبش میدان رسالت
کدپستی: 63117-37156
تلفن: 33555610-025 - داخلی 2

طراحی و پیاده سازی : گروه نرم افزاری دیما

Template Design:Dima Group