یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403

banaee 1نماینده قم با اشاره به اینکه ظرفیت عظیم مساجد نیازمند مدیریت و بهره وری است گفت: ارائه رشته کارشناسی ارشد مدیریت مسجد موجب ارتقای سطح کیفی مساجد خواهد شد.

حجت الاسلام بنایی در مراسم تقدیر از اساتید موسسه آموزش عالی طلوع مهر در رابطه با تأسیس این دانشگاه گفت: بحث مدیریت یکی از نیازهای واجب و ضروری هر جامعه ای محسوب می شود در کشور منابع ارزشمند فراوانی وجود دارد اما چون مدیریت نمی شود قابل بهره وری نیست.

وی افزود: اگر مدیریت صحیحی بر کشور حاکم شود از هدر رفت نیروها و منابع ملی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه مدیریت چه در سطح خرد و چه در سطح کلان مورد غفلت قرار گرفته است بدین منظور و با هدف ارتقای دانش مدیریت موسسه آموزش عالی طلوع مهر سال گذشته در قم تأسیس شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری قم شهری بین المللی است و در روایات هم در مورد قم آمده است:«و منها یفیض العلم الی سائر البلدان»؛ علم از قم به سایر شهرها انتشار پیدا می کند یعنی قم با سایر کشورها ارتباط گسترده ای خواهد داشت.

وی افزود: انتشار علم در این حدیث به صورت مطلق است یعنی شامل تمامی علوم نافع برای بشریت و مفید برای حیات و هدایت مردم می شود.

عضو هیئت موسس مؤسسه آموزش عالی طلوع مهر ورود طلاب دینی به موسسه آموزش عالی طلوع مهر را از جمله برنامه های این مؤسسه برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا علاوه بر جذب دانشجو از طریق کنکور سراسری، زمینه ورود طلاب دینی نیز در این مؤسسه فراهم شود.

وی گفت: با تلاش های صورت گرفته  این مؤسسه ویژه برادران تأسیس شد تا از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری به عمل آید.

نماینده قم با اشاره به این مطلب که در ارائه رشته های درسی مؤسسه آموزش عالی طلوع مهر سعی بر نیازسنجی در استان بوده است اظهار کرد: چشم انداز مؤسسه اجتناب از موازی کاری، ارائه رشته های مورد نیاز جامعه و تأمین خواسته های جوانان قمی است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه اهمیت فرهنگ سازی در مساجد را مورد توجه قرار داد و گفت: مؤسسه آموزش عالی طلوع مهر قصد دارد با  ارائه رشته کارشناسی ارشد مدیریت مسجد پاسخگوی بخشی از نیاز مساجد باشد.

وی گفت: با ارئه این رشته ائمه جماعات با کسب مدرک عالی دانشگاهی دید وسیعی نسبت به مدیریت مساجد کسب خواهند نمود و به تبع آن سطح کیفی مساجد نیز ارتقا خواهد یافت و مدیریت بهره وری بیشتر از ظرفیت عظیم مساجد در کشور ما الگوسازی خواهد شد.

 

 

   

    

دورنگار:
 025-33555610 (داخلی 100)

رایانامه:
info@tolouemehr.ac.ir

صندوق پستی:
371853814

واحد برادران:
قم، پردیسان، بلوار دانشگاه،
بلوار شهروند شمالی

کد پستی: 3749113362
تلفن: 33555610-025 - داخلی 1

 

دفتر مهارت افزایی و مرکز مشاوره طلوع مهر:
قم، بلوار امین،کوچه شماره یک،
مرکز مشاوره طلوع مهر

لوکیشن نشان
تلفن: 33555610-025 - داخلی 501 و 503
025-32614070

 

واحد خواهران:
قم، خیابان شهید فاطمی(دورشهر)
نبش میدان رسالت
کدپستی: 63117-37156
تلفن: 33555610-025 - داخلی 2

طراحی و پیاده سازی : گروه نرم افزاری دیما

Template Design:Dima Group