پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403

 

ضمن عرض خيرمقدم به دانشجويان ورودي جديد، به اطلاع می‌رساند که ثبت نام از پذيرفته‌شدگان صرفا به صورت اینترنتی انجام می‌پذیرد. پذيرفته‌شدگان لازم است اسکن مدارک لازم را قبل از ثبت نام اينترنتی تهیه نمایند تا در هنگام ثبت نام با مشکل مواجه نگردند. پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پذیرش دانشجویان جدید و پرداخت شهریه علی‌الحساب، کارشناس رشته مدارک شما را بررسی و سپس تایید نموده و در انتها انتخاب واحد به صورت غیرحضوری توسط دانشگاه انجام خواهد شد و در نهایت پیامکی حاوی کد دانشجویی برای شما ارسال خواهد شد. جهت اطلاع از برنامه درسی می‌توانید فرم تثبیت انتخاب واحد را از میزکار خود دریافت نمایید.

 

شروع ثبت‌نام به صورت غیرحضوری از روز پنجشنبه 16 شهریور 

شروع کلاس‌ها از تاریخ شنبه مورخ یکم مهرماه می‌باشد

 

  • مراجعه به سامانه پذیرش دانشجو به نشانی زیر

  • ورود به سامانه با کد ملی و شماره شناسنامه

  • تکمیل فرم‌ها، تعهدنامه‌ها، اسکن مدارک و پرداخت شهریه
  • ارسال درخواست خود به کارشناس

 

پذیرفته‌شدگان عزیز توجه نمایید که تمامی مدارک باید به صورت استاندارد (کاملا واضح، دارای کیفیت مناسب و حداکثر حجم ۴۰۰ کیلوبایت) اسکن و بارگذاری گردد. در صورت عدم رعایت استانداردهای مورد نظر، مدارک بررسی نشده و رد خواهند شد. نمونه‌های اسکن صحیح و غلط و آموزش نحوه اسکن مدارک با استفاده از تلفن همراه را می‌توانید در اینجا مشاهده نمایید.

نمونه فرم مدرک کارشناسی و معدل (فرم شماره ۲)
(در صورتی که دسترسی به مدرک کارشناسی ندارید، فرم بالا را دانلود، تکمیل و اسکن فرمائید)

فرم تعهد فراغت از تحصیل (فرم شماره ۳)
(دانشجویانی که تا تاریخ 1402/06/31 فارغ التحصیل می‌شوند، می‌توانند برای ثبت نام به صورت موقت از فرم بالا استفاده فرمایند.)

اسکن و بارگذاری تمام صفحات شناسنامه

اسکن و بارگذاری کارت ملی پشت و رو

اسکن و بارگذاری مدرک نظام وظیفه (مختص برادران)
تصویر برگه « تاييد اوليه شرايط مشمول » را در قسمت "تصويرمدرک تعيين وضعيت نظام وظيفه"  بارگذاری نمایید (ویژه دانشجویان مشمول بدون غیبت)

اسکن و بارگذاری مدرک کارشناسی

اسکن و بارگذاری مدرک کاردانی (مختص فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ناپیوسته)

اسکن و بارگذاری عکس پرسنلی متقاضی

استعلام مدرک تحصیلی پایه (مقطع قبلی):
با مراجعه به سایت estelam.msrt.ir نسبت به دریافت کدپیگیری اقدام و آن در سامانه آموزش طلوع مهر کپی کنید. 
(پس از ثبت اطلاعات در سامانه فوق، کد پیگیری (به صورت انگلیسی) به موبایل شما ارسال می‌شود که باید آن را در سامانه ثبت نام طلوع مهر کپی کنید.

نکته:
1- در صورتی که مدرک شما دارای کد صحت است، نیازی به انجام این مرحله نیست.

2- در صورتی که دانش آموخته طلوع مهر هستید و کد صحت ندارید، نیازی به انجام این مرحله نیست و کافیست عبارت "دانش آموخته طلوع مهر" را در قسمت مربوطه تایپ نمایید.

3- در صورتی که دانش آموخته دانشگاه آزاد هستید، با مراجعه به سایت estelam.iau.ir و مشاهده فایل راهنما (کلیک کنید) نسبت به دریافت تاییدیه تحصیلی خود اقدام نمایید.

👇👇 فایل راهنمای ثبت درخواست الکترونیکی معافیت تحصیلی 👇👇

 

فایل PDF        

 

فایل راهنمای تصویری

 

تذکر مهم

  • در صورت تایید نشدن درخواست، نسبت به رفع نواقص و ارسال مجدد درخواست اقدام نمایید.
  • نام کاربری و رمز عبور جهت ورود به سامانه جامع آموزش، شماره دانشجویی و کد ملی می‌باشد.
  • جهت اطمینان از ارسال درخواست، پیامکی حاوی کد رهگیری برای شما ارسال خواهد شد.

 

پذیرفته‌شدگان محترم بایستی حداکثر تا پایان مهر ۱۴۰۲ اصل مدرک مقطع تحصیلی قبلی، به همراه سه قطعه عکس و کپی مدرک نظام وظیفه (دانشجویان مشمول رسید درخواست معافیت تحصیلی) خود را از طریق پست به آدرس دانشگاه طلوع مهر ارسال و یا به صورت حضوری به محل دانشگاه تحویل نمایند.

آدرس پستی دانشگاه

قم، پردیسان، بلوار دانشگاه، بلوار شهروند شمالی، دانشگاه طلوع مهر، کد پستی: ۳۷۴۹۱۱۳۳۶۲

تاکید می‌شود تا زمان اطمینان از وصول اصل مدرک مقطع تحصیلی قبلی خود توسط دانشگاه، رسید پستی مرسوله را نزد خود نگاه دارید. طبیعتا در صورت عدم تحویل اصل مدرک تحصیلی به دانشگاه و یا به وجود آمدن اختلالی در فرآیند ارسال مدرک، هیچگونه مسئولیتی متوجه دانشگاه نخواهد بود.

 

 

جهت مشاهده شهریه مصوب مقاطع مختلف آموزشی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ کلیک کنید.

 

مقطع

علی الحساب

شهریه ثابت

شهریه متغیر

کارشناسی ارشد

۳۰.۰۰۰.۰۰۰

۱۹.۰۰۰.۰۰۰

۴.۶۵۰.۰۰۰

  • کلیه مبالغ بر حسب ریال می‌باشند.
  • هزینه انصراف بنا بر مصوبه وزارت علوم، دانشجوی انتقالی یا منصرف از تحصیل موظف است شهریه کامل یک نیمسال اعم از ثابت و متغیر را به دانشگاه پرداخت نماید.

 

پذیرفته‌شدگان محترم در صورت داشتن سوال در زمینه‌های مختلف علاوه بر امکان تماس با شماره تلفن ۳۳۵۵۵۶۱۰-۰۲۵ با داخلی مورد نظر، می‌توانید با مراجعه به بخش «از من بپرس» در سایت اینترنتی دانشگاه، سوالات خود را با کارشناسان مطرح بفرمایید. همکاران ما در ساعات اداری به صورت بر خط و خارج از ساعات اداری در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

 

ردیف

نام واحد

مسئول

داخلی

کارشناس رشته

شناسه کاربری ایتا

1

کارشناس
آموزش

آقای
جنتی‌زاده

۱۰۵

روانشناسی
علوم ورزشی

آیدی ایتا

2

کارشناس
آموزش

خانم
اکبری

۱۱۷

حسابداری
حسابرسی
زبان انگلیسی

آیدی ایتا

3

کارشناس
آموزش

آقای
توشه‌جو

۱۱۲

گروه حقوق

آیدی ایتا

4

کارشناس
آموزش

آقای
ربانی

۱۰۸

گروه مدیریت
آینده پژوهی

آیدی ایتا

 

 

 

جهت مشاهده این اطلاعیه به صورت PDF کلیک کنید

 

 

 

   

    

دورنگار:
 025-33555610 (داخلی 100)

رایانامه:
info@tolouemehr.ac.ir

صندوق پستی:
371853814

واحد برادران:
قم، پردیسان، بلوار دانشگاه،
بلوار شهروند شمالی

کد پستی: 3749113362
تلفن: 33555610-025 - داخلی 1

 

دفتر مهارت افزایی و مرکز مشاوره طلوع مهر:
قم، بلوار امین،کوچه شماره یک،
مرکز مشاوره طلوع مهر

لوکیشن نشان
تلفن: 33555610-025 - داخلی 501 و 503
025-32614070

 

واحد خواهران:
قم، خیابان شهید فاطمی(دورشهر)
نبش میدان رسالت
کدپستی: 63117-37156
تلفن: 33555610-025 - داخلی 2

طراحی و پیاده سازی : گروه نرم افزاری دیما

Template Design:Dima Group