اطلاعیه های آموزش

راهنمای ثبت نام دانشجویان مقطع کارشناسی

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان نهایی  کارشناسی در موسسه آموزش عالی طلوع مهر قم، خواهشمند است شرایط و ضوابط ذیل را به دقت مطالعه فرمایید.

 

ثبت نام اینترنتی:از چهارشنبه 21 شهریور ماه

ثبت نام حضوری: از شنبه 24 شهریور الی سه شنبه 27 شهریور

ساعت 9 تا 15

جدول شهریه سال تحصیلی 98-1397 کلیه مقاطع تحصیلی اطلاعات رشته های مورد پذیرش موسسه آیین نامه تخفیف شهریه رتبه های برتر کنکور

 

 

 

 

 

 

معرفی اساتید موسسه

 

 

modiriat

hoghoogh

 

hesabdari

ayandehpajoohi

ravanshenasi

 

بخش اول: ثبت نام اینترنتی

ضمن عرض خيرمقدم به دانشجويان ورودي جديد، ثبت نام از پذيرفته شدگان در دو مرحله به صورت اينترنتي و حضوري صورت مي گيرد. پذيرفته شدگان لازم است در زمان مقرر نسبت به ثبت نام اينترنتي اقدام نموده، در صورت اطمينان از تائيد ثبت نام اينترنتي و دریافت پیامک کد رهگیری، نسبت به تشکيل پرونده و ارائه مدارک لازم براي مراجعه به دانشگاه و ثبت نام حضوري طبق برنامه زماني تعيين شده اقدام نمايند.

 

راهنمای کامل ثبت نام اینترنتی دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی

--------------------------------------------------------------------------

ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی دانشجویان جدید الورود مقطع  کارشناسی

 

تذکر: دانشجویان می بایست این مرحله را قبل از حضور در موسسه انجام داده باشند. آن دسته از دانشجویان که موفق به ثبت نام اینترنتی نشده اند با مراجعه به سایت رایانه مؤسسه واقع در طبقه چهارم اقدام به ثبت نام اینترنتی نمایند.

 

بخش دوم: ثبت نام حضوری

دانشجویان محترم پس از تکمیل ثبت نام اینترنتی، مراحل زیر را جهت تکمیل فرآیند ثبت نام در مؤسسه انجام می دهند.

 

گام اول: کنترل مدارک و تشکیل پرونده

مدارک لازم این مرحله:

  • اصل و تصویر گواهینامه پیش دانشگاهی و دیپلم. (2 عدد)
  • اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه. (2 سری)
  • اصل و تصویر کارت ملی (2 سری پشت و رو).
  • 5 قطعه عکس 4*3 بدون پشت نویسی
  • فرم رسید تاییدیه تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی از دفاتر پیش خوان دولت 

گام دوم: نظام وظیفه (ویژه برادران)

بررسی وضعیت نظام وظیفه توسط جناب آقای پیرامن انجام می شود.

 

گام سوم: پرداخت شهریه

  • پرداخت شهریه از طریق سامانه جامع آموزش به صورت اینترنتی انجام می شود. جهت پرداخت شهریه می توان از رایانه های موجود در مؤسسه استفاده کرد.
  •  باتوجه به مبالغ شهریه ثابت و متغیر زیر به صورت علی الحساب مبلغ 8.500.000 ریال هنگام ثبت نام اخذ می گردد.
  •  بعد از پرداخت شهریه جهت تایید نهایی پرداخت به امورشهریه مراجعه شود.
  • تذکر: نام کاربری جهت ورود به سامانه جامع آموزش شماره دانشجویی و رمز عبور کد ملی دانشجو می باشد. 

 

گام چهارم: انتخاب واحد

آخرین مرحله ثبت نام انتخاب واحد می باشد. در این مرحله دانشجو پرینت انتخاب واحد و سرفصل رشته خود را دریافت می نماید.

 

 

راهنمای ثبت نام دانشجویان مقطع کاردانی به کارشناسی

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان نهایی مقطع کاردانی به کارشناسی در موسسه آموزش عالی طلوع مهر قم، خواهشمند است شرایط و ضوابط ذیل را به دقت مطالعه فرمایید.

 

ثبت نام اینترنتی:از دوشنبه 19 شهریور ماه

ثبت نام حضوری: از سه شنبه 20 شهریور الی پنج شنبه 22 شهریور

ساعت 8 تا 14

جدول شهریه سال تحصیلی 98-1397 کلیه مقاطع تحصیلی

اطلاعات رشته های مورد پذیرش موسسه

 

 

 

 

 

 

 

معرفی اساتید موسسه

 

 

modiriat

hoghoogh

 

hesabdari

ayandehpajoohi

ravanshenasi

 

 

 

بخش اول: ثبت نام اینترنتی

ضمن عرض خيرمقدم به دانشجويان ورودي جديد، ثبت نام از پذيرفته شدگان در دو مرحله به صورت اينترنتي و حضوري صورت مي گيرد. پذيرفته شدگان لازم است در زمان مقرر نسبت به ثبت نام اينترنتي اقدام نموده، در صورت اطمينان از تائيد ثبت نام اينترنتي و دریافت پیامک کد رهگیری، نسبت به تشکيل پرونده و ارائه مدارک لازم براي مراجعه به دانشگاه و ثبت نام حضوري طبق برنامه زماني تعيين شده اقدام نمايند.

 

راهنمای کامل ثبت نام اینترنتی دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی

--------------------------------------------------------------------------

ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی دانشجویان جدید الورود مقطع کاردانی به کارشناسی

 

تذکر: دانشجویان می بایست این مرحله را قبل از حضور در موسسه انجام داده باشند. آن دسته از دانشجویان که موفق به ثبت نام اینترنتی نشده اند با مراجعه به سایت رایانه مؤسسه واقع در طبقه چهارم اقدام به ثبت نام اینترنتی نمایند.

 

بخش دوم: ثبت نام حضوری

دانشجویان محترم پس از تکمیل ثبت نام اینترنتی، مراحل زیر را جهت تکمیل فرآیند ثبت نام در مؤسسه انجام می دهند.

 

گام اول: کنترل مدارک و تشکیل پرونده

مدارک لازم این مرحله:

  • اصل و تصویر گواهینامه موقت یا دانشنامه کاردانی. (2 عدد)
  • اصل و تصویر مدرک نظام وظیفه. (مختص برادران)

متقاضیان مشمول نظام وظیفه می بایست جهت تکمیل پرونده نسبت به اخذ معافیت تحصیلی از مراکز پلیس+10 اقدام نمایند.

  • اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه. (2 سری)
  • اصل و تصویر کارت ملی (2 سری پشت و رو).
  • 5 قطعه عکس 4*3 .

 

گام دوم: نظام وظیفه (ویژه برادران)

بررسی وضعیت نظام وظیفه توسط جناب آقای پیرامن انجام می شود.

 

گام سوم: پرداخت شهریه

R پرداخت شهریه از طریق سامانه جامع آموزش به صورت اینترنتی انجام می شود. جهت پرداخت شهریه می توان از رایانه های موجود در مؤسسه استفاده کرد.

R باتوجه به مبالغ شهریه ثابت و متغیر زیر به صورت علی الحساب مبلغ 8.500.000 ریال هنگام ثبت نام اخذ می گردد.

R بعد از پرداخت شهریه جهت تایید نهایی پرداخت به امورشهریه مراجعه شود.

تذکر: نام کاربری جهت ورود به سامانه جامع آموزش شماره دانشجویی و رمز عبور کد ملی دانشجو می باشد. 

گروه درسی

شهریه ثابت

عمومی

پایه

اصلی و تخصصی

علوم انسانی

4.950.000

253,000

385,000

418,000

فنی و مهندسی

5.800.000

253,000

385,000

451,000

 

گام چهارم: انتخاب واحد

آخرین مرحله ثبت نام انتخاب واحد می باشد. در این مرحله دانشجو پرینت انتخاب واحد و سرفصل رشته خود را دریافت می نماید.

 

 

راهنمای ثبت نام دانشجویان کارشناسی ارشد

  

بسمه تعالی

راهنمای ثبت نام دانشجویان کارشناسی ارشد

 

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد در موسسه آموزش عالی طلوع مهر قم، خواهشمند است شرایط و ضوابط ذیل را به دقت مطالعه فرمایید.

 

 

 

 

 

 

"شرایط برگزاری دوره کارشناسی ارشد موسسه آموزش عالی طلوع مهر"

      • استفاده از اساتید برتر استان قم که لیست برخی از اساتید به همراه رزومه در ذیل اطلاعیه قابل مشاهده می باشد.
      • برگزاری کلاس در دو روز پایانی هفته
      • طول دوره حداکثر در سه نیمسال تحصیلی+یک نیمسال پایان نامه
      • استفاده از امکانات آموزشی و کمک آموزشی مناسب
      • بهره مندی از وام شهریه صندوق رفاه و معرفی دانشجویان به موسسات مالی طرف قرارداد با موسسه جهت اخذ وام
      • معرفی دانشجویان جهت سکونت در خوابگاه های خودگردان استان قم با قیمت مصوب
      • اعطای بن تغذیه به دانشجویان مستقر در خوابگاه های دائم
      • انجام مراحل تدوین پایان نامه به روش پیشرفته الکترونیکی و طی فرآیند گردش کار در سامانه آموزش که منجر به تسهیل و تسریع امور می گردد.

 

 

 

معرفی اساتید موسسه

 

 

modiriat

hoghoogh

 

hesabdari

ayandehpajoohi

ravanshenasi

 

گام اول: ثبت نام اینترنتی

دانشجویان می بایست این مرحله را قبل از حضور در موسسه انجام داده باشند. آن دسته از دانشجویان که موفق به ثبت نام اینترنتی نشده اند با مراجعه به طبقه چهارم سایت کامپیوتر اقدام به ثبت نام اینترنتی نمایند.

 

راهنمای کامل ثبت نام اینترنتی دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی ارشد

ثبت نام اینترنتی دانشجویان جدید الورود مقطع کارشناسی ارشد

 

گام دوم: کنترل مدارک و تشکیل پرونده

این مرحله در قسمت اداری طبقه همکف توسط جناب آقای پیرامن ویژه برادران و جناب آقای ربانی ویژه خواهران انجام می شود.

مدارک لازم این مرحله:

  • اصل مدرک کارشناسی به همراه دو نسخه کپی از آن
  • اصل مدرک کاردانی به همراه دو نسخه کپی از آن (در صورتی که مقطع کارشناسی ناپیوسته باشد)
  • اصل و کپی کارت پایان خدمت/کارت معافیت دائم/نامه معافیت تحصیلی صادره از دفاتر پلیس 10+

متقاضیان مشمول نظام وظیفه می بایست جهت تکمیل پرونده نسبت به اخذ معافیت تحصیلی از مراکز پلیس+10 اقدام نمایند.

  • اصل شناسنامه به همراه دو سری کپی از تمام صفحات
  • اصل کارت ملی به همراه دو سری کپی از پشت و رو
  • 5 قطعه عکس

 

گام سوم: نظام وظیفه (ویژه برادران) و تخصیص شماره دانشجویی

بررسی وضعیت نظام وظیفه و ارائه شماره دانشجویی توسط جناب آقای پیرامن ویژه برادران و جناب آقای ربانی ویژه خواهران انجام می شود.

نکته: نام کاربری جهت ورود به سامانه جامع آموزش شماره دانشجویی و رمز عبور کد ملی شماست.  

 

گام چهارم: پرداخت شهریه

مرحله اول: پرداخت شهریه طبق جدول زیر از طریق سامانه جامع آموزش به صورت اینترنتی انجام می شود.

دانشجویان گرامی جهت پرداخت شهریه می توانند به سایت کامپیوتر واقع در طبقه چهارم ویا به سیستم های موجود در راهروی ورودی مراجعه کنند.

مرحله دوم: بعد از پرداخت شهریه جهت تایید نهایی پرداخت به آقای بیرامی قسمت اداری (همکف) مراجعه شود.

 

گروه درسی

شهریه ثابت

شهریه متغیر

شهریه پایان نامه

علوم انسانی

8،800،000

1،595،000

4،500،00

فنی و مهندسی

10،340،000

1،760،000

4،500،00

  • باتوجه به مبالغ شهریه ثابت و متغیر فوق به صورت علی الحساب مبلغ 16،000،000 ریال هنگام ثبت نام اخذ می گردد.

 

گام پنجم: انتخاب واحد

جهت انتخاب واحد به مدیر آموزش در قسمت اداری (همکف) مراجعه کنید. در این مرحله شما باید پرینت انتخاب واحد و سرفصل رشته خود را دریافت نمایید.

 

 

 

اطلاعیه انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی 98-1397

بر اساس تقویم آموزشی مصوب شورای آموزش موسسه، انتخاب واحد در سامانه آموزش، از تاریخ 1397/06/03 لغایت 1397/06/20 فعال می باشد.

توضیحات مهم:

1- رعایت تقویم آموزشی برای تمامی دانشجویان الزامیست و یادآوری مي گردد، طبق آیين نامه آموزشی مصوب وزارت علوم (مندرج در وب سايت موسسه) عدم تکميل مراحل ثبت نام در بازه زمانی اعلام شده، به منزله انصراف از تحصيل است.

2- توصیه می گردد انتخاب واحد در ابتدای بازه زمانی صورت گیرد تا در صورت بروز مشکل، فرصت کافی برای پیگیری و رفع آن وجود داشته باشد. بدیهی است در صورتی که پیگیری امور مربوط به انتخاب واحد در روزهای پایانی بازه صورت پذیرد و به هر دلیل مشکلی پس از مهلت تعیین شده ایجاد شود، مسئولیت آن به عهده شخص دانشجو می باشد.

3- آیين نامه های آموزشی در وب سايت موسسه قرار داده شده است و مسئولیت اطلاع از مقررات آموزشی و رعایت آن ها در هنگام انتخاب واحد با دانشجو می باشد و هر زمانی از تحصیل مشخص شود که دانشجو شرایط ادامه تحصیل را نداشته است، موسسه می تواند از ادامه تحصیل دانشجو و یا صدور مدرک فارغ التحصیلی وی ممانعت بعمل آورد.

4- فعال شدن سامانه جهت انتخاب واحد منوط به تسویه مالی و رفع نقص پرونده تحصیلی می باشد.

5- در صورت اتمام مدت مجاز تحصیل (دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته 2سال و در دوره های کارشناسی پیوسته 4سال)، جهت بررسی مورد در شورای آموزش موسسه، قبل از شروع انتخاب واحد به واحد آموزش مراجعه نمایید.

6- جهت انتخاب واحد ابتدا بایستی، مبلغ علی الحساب ( 8,500,000 ریال برای دانشجویان کارشناسی و 16,000,000 ریال برای دانشجویان کارشناسی ارشد ) از طریق درگاه اینترنتی بانک ملت پرداخت نمایید.

7- دانشجویان مهمان لازم است با معرفی نامه کتبی جهت واحدهای درسی از سوی دانشگاه مربوطه همراه با شناسنامه و کارت دانشجویی و یک قطعه عکس با مراجعه حضوری نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند.

8- چنانچه پس از اتمام مهلت انتخاب واحد، حد نصاب تشکیل کلاس ((حداقل 25 نفر)) رعایت نشده باشد، مشخصه درسی یادشده حذف و یا با مشخصه دیگر ادغام می شود.

9- تعداد واحد قابل اخذ حداقل 12 و حداکثر 20 واحد است.

به دانشجویان نیمسال آخر یادآور می گردد جهت فراغت از تحصیل، گذراندن حداقل 68 واحد درسی طبق برنامه درسی الزامیست.

 

⚠️ تذکرات مهم:

1- امکان حذف و اضافه فقط برای دانشجویانی میسر می شود که در ثبت نام اولیه، حداقل مجاز واحد را اخذ کرده باشند.

2- توصيه مي شود دانشجويان گرامی در انتخاب واحد نیمسال های مختلف به گونه ای برنامه ريزی نمايند تا در نیمسال آخر با مشکل عدم ارائه دروس مواجه نشوند.

3- در زمان انتخاب واحد به برنامه امتحانی پايان ترم نيز توجه داشته باشيد. بر اساس مصوبه شورای آموزش، امکان انتخاب واحد همزمان دروسی که ساعت درسی و يا امتحانی آن ها تداخل داشته باشد، وجود ندارد.

4- دانشجو می بایست پس از اتمام مهلت انتخاب واحد با مراجعه به سامانه جامع آموزش، برنامه نهایی را از ((فرم تثبیت انتخاب واحد))مشاهده و پرینت آن را اخذ نماید. بدیهی است ملاک واحدهای درسی اخذ شده، صرفا واحدهایی است که در فرم تثبیت درج گردیده است و صرف حضور در کلاس به منزله انتخاب واحد نخواهد بود.

5- دانشجویانی که در نیمسال تحصیلی گذشته (نیمسال دوم سال تحصیلی 97-96)، مشروط شده اند (کسب معدل کمتر از 12برای کارشناسی)، صرفا پس از مراجعه به واحد آموزش و تکمیل فرم مربوطه، می توانند بر اساس آيين نامه آموزشي حداکثر 14واحد انتخاب نمایند.

6- در صورت وجود درس فاقد نمره در کارنامه آموزشی، ضمن اطلاع موضوع به کارشناسان آموزش، در نظر داشته باشید در صورتی که پس از اعلام نمره معدل نیمسال کمتر از 12 شود (وضعیت مشروط) بایستی جهت حذف درس اقدام نمایید، در غیر این صورت واحد آموزش نسبت به حذف دروس اضافی اقدام خواهد نمود.

 

تذکر:

چنانچه دانشجویی در دوره کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دو نیمسال و در دوره کارشناسی پیوسته سه نیمسال اعم از متوالی یا متناوب مشروط شده باشد، از تحصیل محروم می شود.